Gjest Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 JEg er så i tvil om jeg skal ringe og be han komme hjem... Han er på jobb, ferdig ca kl 15. Men jeg er stuuptrøtt, har to små hjemme med omgangssyke og har nå fått det selv:( Eldsta var frisk, men har fått en ny runde virker det som, heldigvis bare i bleieform. Minsta spyr ca en gang i timen, men bare om hun har fått noe å spise/drikke... Men hele huset lukter spy føler jeg:( Skal jeg be han droppe de siste timene? Vil tro han da taper pengene for hele vakten han går for å få noen til å ta den:(
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 be han komme hjem. jeg tror han får velferdspermisjon så lenge han har møtt opp på jobb. det får vi iallefall og blir ikke trekt i lønn.
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Svigers er i Bangladesh og pappa bor langt unna. Samt at kjæresten hans har bursdag i dag:( Min bestemor har dårlig immunforsvar og blir vel syk bare jeg ringer. Hun får alt av smitte som går rundt stakkars. Så jeg har ingen å spørre om litt hjelp egentlig. Vil jo ikke smitte noen av mine venner som har barn heller:( Men vente til han er ferdig er jo tanken da egentlig. Jeg er bare skikkelig lei nå, har vært alene med disse små spyende krekene siden fredag:(
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Stinky; han er selvstendig, så har vanker det ikke en eneste krone og i tillegg må han nok bestikke noen for å dekke resten av vakten.
serin@ Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Nå er det bare 2 timer igjen, det klarer du ) Ikke for å slenge ut sånn typisk alenemor kommentar, men vil alikavel fortelle at forrige vinter gikk jeg på cellegift i 4 mnd. Uten avlastning til min sønn som da var 3 år. Bare for å sette det litt i perspektiv God bedring til alle sammen!
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Har vært mye alene med syke unger og vært sjuk selv mens samboeren har vært borte. Mamma vasker på en sjukeheim så hun kan ikke hjelpe meg heller siden hun bør holde seg unna smitte så langt som råd er i hvertfall, derfor er all annnen familie i det huset også utelukka. Mitt tips, gjør det så enkelt som mulig, legg til rette med bøtte,drikk og pass på å kast opp når kvalmebøyga melder seg så går de fortere over og man kan ha det litt ok mellom dem....går som regel over fort, men jeg vet hvor fortvilt det er når man er syk og har ansvar for barn, som på toppen er syke de også. Blir det så ille at du ikke klarer å passe barna og deg selv så er saken noe annet, da MÅ man ha hjelo uansett. God bedring, har had noen runder med fandenskapen selv i høst og i vinter....akkurat så vidt kommet oss etter siste runde som varte over ei uke :-(
fox`y Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 er bare noen timer igjen nå så d klarer du:) har hatt spysjuka sammtidlig som gutta jeg oxo. mann legger til seg en vane når mann er alene. har ingen til å hjelpe jeg heller siden mamma å de er enten på jobb eller hytta og sambo sin familie bor 65 mil unna. Man klarer d mann har lyst til er mitt motto. ta en time av gangen:) ååå gleder meg til mannen kommer hjem den 30 mars:) masse god bedring til dere så håper jeg dere blir fort frisk, spysjuken er noe dritt. gratulere med morsdagen oxo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå