Gå til innhold

Tror dere prinsesse Martha Louise er en dibber???

Anbefalte innlegg

Skrevet

..i hvertfall innom av og til for å få litt råd, slenge litt dritt eller rett og slett bruker dib som tidsfordriv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. er nok en av bedreviterne her inne

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Hvorfor skal hun trenge å gå inn hit for å få råd? Hun har vel egen lege, jordmor og helsesøster.

Skrevet

Ja det tror jeg...syns sikkert det er ok å få meninger til vanlige jenter..ikke sikkert hun får snakket med venner om alle følelser i tilfelle de sladrer..og gubben har nok med sitt vil jeg tro, så ett tidsfordriv i tilleg til barn og engler osv er jo deilig for henne også...

Tror hennes leger osv vil svare det som til enhver tid er politisk korrekt men her får man kvinners syn på de samme utfordringer....

Skrevet

Hun vet sikkert ikke at denne nettsiden eksisterer...!

Skrevet

Ja, og tilfeldigvis er jeg her i dag;)

Skrevet

Ja det kan være d! Har tenkt på d før, for jeg tror hun kallte seg Tallula Bankhead

Skrevet

Jepp, hun laget en tråd her i sted; "prinsessen falt ned trappen".. er jo ikke sååå mange prinsesser her i landet, hvis ikke det var Martha selv det ble skrevet om da..

Skrevet

Hihi, synes jeg ser henne her inne!

"Ari var bare SÅÅÅ kjip i sted, altså! Han dro ut med gutta på selveste morsdagen, og lot meg være alene med alle jentene våre! Har ikke gitt meg en blomsterkvast engang. Jeg er så rasende på ham, og har lyst til å klippe i stykker den nye silkeskjorta hans! Hva synes dere? Har dere noen gode råd å komme med??? Overreagerer jeg???"

*Knegger godt nå ja*

Skrevet

Hadde jeg vært gift med en mann som Ari så hadde ivertfall jeg hatt et VELDI sterkt behov for og lufte fustrasjonen min på anonymsida på dib!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...