Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye lån har dere?

Over hvor mange år?

Hva betaler dere i måneden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har masse lån,men d er pga at han hadde en del inkasso før vi ble sammen. så vi har ikke fått refiansiert ennå.

 

jeg har:

 

huslån: 7000 pr mnd

Billån: 1300 pr mnd

 

han har:

 

forbrukslån: 4500 pr mnd

billån: 3000 pr mnd

 

så kommer husleie å alt den andre dritten utenom.

Skrevet

Vi har 1,2 mill i boliglån, ca 7800 i mnd over 20 år også har jeg et billån på 1800 i mnd.

Skrevet

Vi har 1 mill i huslån, 270 på en bil, 240 på mc, 15 000 på annen bil samt 50 000 etter min "kjære" eks.

 

Betaler 9000 på huslånet, 5500 på bil nr 1, 3500 på mc, 2200 på bil nr 2 og 1500 på min eks sin gamle moro...

Skrevet

huslån på 1.3 som vi betaler litt under 7000 kroner i mnd på.

billånet er betalt ut =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...