Castho Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Hvor mye lån har dere? Over hvor mange år? Hva betaler dere i måneden?
fox`y Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Vi har masse lån,men d er pga at han hadde en del inkasso før vi ble sammen. så vi har ikke fått refiansiert ennå. jeg har: huslån: 7000 pr mnd Billån: 1300 pr mnd han har: forbrukslån: 4500 pr mnd billån: 3000 pr mnd så kommer husleie å alt den andre dritten utenom.
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Vi har 1,2 mill i boliglån, ca 7800 i mnd over 20 år også har jeg et billån på 1800 i mnd.
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Vi har 1 mill i huslån, 270 på en bil, 240 på mc, 15 000 på annen bil samt 50 000 etter min "kjære" eks. Betaler 9000 på huslånet, 5500 på bil nr 1, 3500 på mc, 2200 på bil nr 2 og 1500 på min eks sin gamle moro...
Snupi27 Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 huslån på 1.3 som vi betaler litt under 7000 kroner i mnd på. billånet er betalt ut =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå