mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Så har det gått 3 år da.... siden Knerten kom til verden:-) Det var minst like mye snø og enda kaldere i februar 2006. I dag blir det feiring med besteforeldre, onkler, tanter, fettere og kusiner:-)) Kakene er klare og nå skal bursdagsbarnet ut å leke i snøen. Ha en fin morsdag alle sammen, den har blitt litt nedprioritert her i år, da Knertens bursdag falt på samme dag.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Gratulerer med 3 års dag i huset:-) Er det ikke underlig hvor fort tiden går. Tenk at nå er babyene våre i 3-års alderen! Jammen godt ikke vi gror i samme fart;-D Ha en super bursdagsfeiring:-) Nå skal vi ut i snøen!
Karomamma Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Gratulerer med stooooor Knertegutt!! Nå er han i hvert fall ikke baby, nei!!! Kos dere med familieselskap Og gratulerer med morsdagen!! Jeg hadde helt glemt det! Og akkurat i dag er mammaen min på besøk og alt mulig! Nå har jeg fått gratulert henne, da
♥Snulder Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Gratulerer med Knerten!!! Tenk 3 år alt!!! .... ikke lenge til han er tenåring med størrelse kano i sko, kviser og hengslete holdning;=D
Reveenka Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Gratulerer med bursdagsgutt - teker de verste storme har lagt seg å, og at ha sover søtt med et smil.
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Gratulerer med overstått feiring da =)) Håper det ble en fin dag for dere alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå