Gå til innhold

Hva har dere for planer i dag da?


lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har spist en god frokost, jeg har stusset håret til lillemor, nå skal jeg og hun spille josefine på pcen snart. Er 14 minusgrader ute, så i dag skal vi bare være inne. Tenker vi skal lage morsdagskort til min mor også snart, selv om jeg i allefall ikke skal dit i dag siden jeg skal på jobb, og har beboere jeg ikke kan ta med til andre.

Vi skal ha pasta av et eller annet slag til middag i dag. carbonara el.l. Vi lager selv. Blir vel å spise sjokoladekake som ungene lagde til meg i går, nå på formiddagen.

Så skal jeg altså på jobb i ettermiddag, der skal jeg gå en lang tur på ca 1 time, uansett hvor kaldt det enn er. Gikke tur i går formiddag, tross 20 minusgrader. Det var kaldt, mest i ansiktet, hadde jo kledd meg godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...