lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Vi har spist en god frokost, jeg har stusset håret til lillemor, nå skal jeg og hun spille josefine på pcen snart. Er 14 minusgrader ute, så i dag skal vi bare være inne. Tenker vi skal lage morsdagskort til min mor også snart, selv om jeg i allefall ikke skal dit i dag siden jeg skal på jobb, og har beboere jeg ikke kan ta med til andre. Vi skal ha pasta av et eller annet slag til middag i dag. carbonara el.l. Vi lager selv. Blir vel å spise sjokoladekake som ungene lagde til meg i går, nå på formiddagen. Så skal jeg altså på jobb i ettermiddag, der skal jeg gå en lang tur på ca 1 time, uansett hvor kaldt det enn er. Gikke tur i går formiddag, tross 20 minusgrader. Det var kaldt, mest i ansiktet, hadde jo kledd meg godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå