firemerkersmør Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Hvor mange sm barn kjenner dere som heter Oscar? Hvor mange er det i barnehagen? Vurderer dette navnet, men usikker ettersom det er ganske poppulært.
Gjest -<<- Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Det var nummer fire på navnetoppen for Oslo i fjor, og vil dermed antagelig være superpopulært i resten av landet i løpet av 1-3 år.
Sistah*G07*J09* Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 jeg vet om 2stk som heter det. en som enda ligger i magen og en som er 2år.
mayaya Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Her er det Oscarer som uttales med Å og med O... Det som gjør at det ikke går her i huset, for vi sier forskjellig. Ville jeg tenkt på
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Det er et navn som har blitt mer og mer vanlig de siste fem årene. Jeg kjenner til 7 gutter under 5 år som heter det.
Bægge dætern Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 kjenner to barn som heter det............
mamman til to gutter Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Jeg kjenner 2. Har vært på topp 10 lista i Oslo og Akershus de siste to årene. Og som flere sier, så kan det uttales både med O og Å, så hvis man har dialekt fra et annet sted i landet enn man bor selv, så er det greit å tenke på. I tillegg hvis man har familie i en annen del av landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå