lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Hipp hurra for oss I dag skal vi bare slappe av og la mannen og barna varte oss opp... hehe, hadde det vært så vel... Har dere fått noe fint i dag? Jeg fikk sove lenge, så kom ungene og vekkte meg, de hadde lagd hvert sitt morsdag kort. koselig. Så stod jeg opp, og samboern hadde kokt egg og ordnet til frokostbord. Kjøpte meg en hårfarge på fredag som liksom var morsdagsgave til meg, har sagt til samboern at jeg ikke vil ha noe gave som jeg hverken ønsker meg eller noen gang kommer til å bruke. I går bakte ungene sjokoladekake til meg. Jeg skal på jobb i ettermiddag, så det blir liksom ikke noe "aktivitet" i ettermiddag.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Takk det samme Her ble det frokost på senga. Hjemmelagede morsdagskort, ullundertøy(som jeg hadde ønsket meg) og mammakrus! Super start på dagen
blond Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 De har bakt boller med vaniljekrem til meg og jeg tror de har noen overraskelser til meg senere i dag, lillebror har røpet seg til stor fortvilelse for storebror.
metaMORfose Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Jeg har også fått kort, men jeg må si at jeg synes sånne dager er helt teit. Jeg vil heller bli satt pris på en vanlig torsdag, eller en vanlig søndag, enn disse handelsstandsdagene! Det er veldig hyggelig å være foreldre, men vi trenger virkelig ikke verken morsdag, farsdag eller valentines dag. Jeg synes disse dagene er for stigmatiserende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå