kei80 Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 er det når man hovner opp i fjeset litt?ligner litt på måratryne?fått 3 komentarer på at jeg har dette men ser jeg selv synes jeg at jeg bare ser bollete og sliten ut:) Hva menes med fødefjes?
enda en Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Hehe, det er visst det som menes ja. Har selv lagt merke til at nesa mi har hovna opp så jeg ser ut som en sirkusklovn for tiden.. Lekkert. Håper virkelig at det er fødefjes og at fødselen starter NÅ! =)
kei80 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2009 hehe ikke alene nei:) når er termin?
syngejente Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Har fått mange komentarer.I går sa ei veninne :ser du er full av vann..!!!jeg er vanligvis tynn i ansiktet,nå ser jeg ikke ut,er skikkelig hoven og har fått dobbelhake.Håper det er vann og ikke fett. Har sluttet med godterier og salt mat. Orker ikke gå ut blant folk nå,syns de er så frekk med å komentere utseende. Har termin 28 februar.Så har ei stund igjen!
enda en Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 om 10 dager... klar som et egg! Enn du, lenge igjen?
kei80 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2009 10 dager ja!!!! rett rundt hjørnet du da:) 30 dager igjen her...
Sarah_Evelyn *Fødeklar* Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Morsomt å lese.. Har selv fått beskjed at jeg har forandret meg i fjeset, litt større/breiere nese og ser ut som jeg har fått botox i leppene,hehe.. Ser det selv også.. Har 28dager igjen til termin, men håper det er et tegn på at noe snart er på gang, begynner å bli lei nå!
birrisj05.02.09 Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Hvorfor får ikke jeg fødefjes da? :/ Jeg er jo 3 dager på overtid nå.. sukk.. Men har ikke vann i kroppen..
enda en Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 birrisj: Bare vær glad for det, ikke pent med fødetryne. Ser litt ut som om jeg har grått i ett døgn, uten de rødsprengte øynene da... =) Hoven, stor nese...
kei80 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. februar 2009 birrisj: så du er på dag 3...det må være super frustrerende..Håper det snart står her at du har født:) Masse lykke til med fødsel rundt hjørnet!
Mini LK Skrevet 8. februar 2009 #11 Skrevet 8. februar 2009 Har og hørt utrykket fødefjes men man kan ikke få d før rett før fødsel men hvordan ser de forskjell på fødefjes og vanlig ødem.....?
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 8. februar 2009 #12 Skrevet 8. februar 2009 Mannen min sier han kan se på meg at det er noe som er forandret, men vet ikke om det er fødeansiket han tenker på. Men selv føler jeg at jeg går med konstant morratryne, ordentlig daff og doven, selv om jeg dusjer, skifter klær og sminker meg kjennes det ut som jeg ikke har kommet meg ut av pysjen i det hele tatt. Forresten sitter jeg fortsatt i den, men det er nok fordi det er morsdag hehe.... Termin om 11 dager, men det murrer og driver i magen, er litt småkvalm og i sted var dopapiret rosa.... Så mulig at jeg har fødeansikt ja....
enda en Skrevet 8. februar 2009 #13 Skrevet 8. februar 2009 Hengebuksvinet&de3grisungene: Heldige du! Igår oppdaget jeg noe rødt på papiret når jeg tørka meg,ble skikkelig oppglødd et øyeblikk, men til min stooore skuffelse var det på lo fra det røde håndkleet jeg brukte etter dusjen... =) Snakk om å dette ned på jorda igjen?! Og for ikke å nevne, snakk om å jakte på fødselstegn?!
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 8. februar 2009 #14 Skrevet 8. februar 2009 HAHAHA den var god! Desperate på fødselstegn ja! Er nok der jeg også, men frustrasjonen blir ikke akkurat mindre da! Har oransje håndklær på badet, skal dusje etterpå så jeg får hente frem et hvitt et jeg da hihi....
enda en Skrevet 8. februar 2009 #15 Skrevet 8. februar 2009 Hehe, er nok best det ja! =) Er også småkvalm nå og da, og kynnerne kommer oftere. Bare så synd det ikke blir noe mer... Trodde virkelig ikke at jeg skulle bli "smådesperat" nå allerede (har vært innstilt på overtid fra starten av), men pga jm som sjekka meg og fortalte at jeg er helt moden (for en uke siden) så er jeg nå en fødetegn-jakter... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå