Gjest Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Jeg er 14 uker på vei og klør ofte på kroppen, spesielt bena og baken, og ekstra mye om jeg går i jeans. Er ikke sånn konstant, men føler liksom at huden er lett irritabel. Kan dette være en form for svangerskapskløe? Jeg klør ikke sånn til vanlig, og kan heller ikke huske at jeg har holdt på slik i de andre svangerskapene. På den annen siden mener jeg å huske å ha lest om dette og at man da skal klø på magen og at det ikke kommer før sent i svangerskapet? Noen som vet noe om dette, evt som kjenner seg igjen?
imoen Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Kløen kan oppstå når som helst under svangerskapet: http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/graviditet_og_amming/svangerskapskloe
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Takk for link :-) Da tror jeg ikke at det er dette jeg har, jeg klør verken noe særlig på magen eller i håndflater/fotsåler, er mest på lår, legger og baken.
HeidiL Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 du har ikke byttet vaskemiddel, da? Kan hende det sitter såpe igjen i de tykkere stoffene (som jeans) - at ikke skyllingene får det ut... bare en tanke... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå