Gjest Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Storesøster har hatt omgangsyken, nå har lillesøster på 8 mnd fått det også. Det jeg lurer på, som jeg ikke husker fra den andre var liten, er hva jeg gjør med mat. Lillesøster er et skikkelig matvrak, skal hun få spise som vanlig selv om hun er syk og det kommer opp igjen? Eller skal jeg gjøre som med storesøster, kun gi henne "faste" matvarer og "omgangssykedrikke"? Jeg vil jo ikke at hun skal kaste opp mer en nødvendig...
line_n & sara Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 ville ikke gitt henne tung fordøyelig mat, men kanskje noe mer bindene som blåbær (bær eller saft) helst u sukker, fiberrik mat.. hun regulerer det litt selv med matlysta, så er hun sulten og vil spise, er det baer å gi henne litt brød. sara har vært forkjøla nå, og kasta opp masse i går, så vi endte opp med å dandere et stort håndkle rundt henne og stolen når vi ga henne mat, matlysten var vekdig dårlig, så mesteparten kom opp igjen. greit med det håndkle!
Dægern døtte Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Jeg hadde gitt henne mindre mengder og kanskje oftere. Prøvd å ikke gi melk å drikke, heller vann eller eplejuice. Uff kjedelig når de er så små og syke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå