Gå til innhold

Vann i kroppen...

vinterkyss *gutt+jente+gutt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt på min 29 uke av svangerskap nr.3, og har til min forferdelse oppdaget at jeg har begynt å få vann i beina og fingrene... Helt stiv i anklene :S

Fikk ikke dette så tidlig sist...

Noen andre i samme situasjon?

Noen som har tips om hva som kan funke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det har jeg også!!

Er i uke 35 med nr 2, og de siste dagene har jeg blitt mer hoven i fingre og føtter... skikkelig ubehagelig...

Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å drikke masse vann??!!, for det driver jo vannet ut igjen... Eller drikke litt te ol...

Skrevet

Noen andre i samme situasjon? JA!!!! Det begynte når jeg var ca. 35 uker på vei, og det har bare blitt verre og verre med tiden. Giftering har jeg ikke hatt på i 1 måned, denne uken måtte jeg slutte emd skinnhansker. Har bare 2 par sko som passer igjen...

Noen som har tips om hva som kan funke? FØDE??? Ærlig talt, jeg har ikke funnet noe løsning.

Skrevet

eneste tipset eg kan komme me er å ha beina høyt mest mulig..

eg er i uke 35 nå,og har hatt vann en stund men nå de siste ukene har d blitt veldig mye,beina mine ser ut som sprengte pølseskinn,har ikke ankler igjen og ser rett og slett ekkel ut på beina...

eneste skoene eg kan gå me er crocs noe som er litt vanskelig i denne snøen:p

tror vi bare må bite tenna sammen og håpe d ikke blir verre.

men kjennet til d at anklene er stive..

Skrevet

Jeg er i 30 uke og har hatt vann i bena de siste 3 ukene. Jeg bruker støttestrømper og det hjelper. Har tatt av meg ringene i tilfelle, men foreløpig er det verst i beina.

I tillegg til andre tips som alt er gitt, anbefaler jeg jeg å unngå å spise godt saltet mat - saltet binder vann i kroppen.

Skrevet

Er som de andre sier..drikk masse, unngå salt, drikk te, hold bena høyt så ofte du kan :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...