Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 med dyrepoliti i norge snart? eller er det bare meg som reager på at det er lite lover om dyremisshandling her i landet?? er jo f.... ikke noe lov mot dyresex her i landet en gang, dette er patetisk, å umoralsk.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Det orker jeg ikke engang å bry hjernen min med.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Det vanlige politiet jobber jo for dyrenes sak også,da! Du anmelder jo folk som mishandler dyr til politiet.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 men hva med det at det faktisk er lov til å misshandle dyr sexuelt her i landet da??? HI
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Jeg er enig. Men tenker også mye på om det burde være mer lover for dyrehold osv i tillegg. Ser så mange dyr som er blitt mishandlet, dyr som er blitt kastet ut fra hjemmet sitt fordi folk blir leie av dem. Forstår ikke hvorfor folk ikke tenker seg mer om før de skaffer seg dyr.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 ja er det jeg å mener. skulle vært mer strenge lover eller lover i seg selv for dyrehold å derfor mener jeg det er på tide med dyrepoliti også, for å opprettholde disse lovene... politiet har nok av andre lover å bry seg om. mange dyr blir jo behandlet som en forbruks vare... HI
mamma til 2 små:=) Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 JA DET ER FAEN MEG PÅ TIDE JA!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå