Gå til innhold

Flere som kjeder ræva av seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder meg så enormt i kveld.

Enda en lørdagskveld alene med ungene, og de er jo ikke akkurat veldig godt selskap etter kl 20 da...

Ikke kan jeg legge meg ennå heller, for venninna mi er på føden og jeg venter SPENT på melding om at Mie er kommet...

Men hun somler noe veldig med denne trøkkinga synes jeg:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du for Guds skyld ikke si til henne!

Jeg er også alene i kveld, har laget sushi og sett Sex- og singellivfilmen. Det var jo nesten slik som jeg har det, ikke noe sex (fordi jeg er alene), men ikke singelliv.

Det var vel kanskje ikke likt i det hele tatt.

Skrevet

Hehe, jeg har sagt til henne at hun får forte seg litt, fordi jeg er så spent, på deres vegne. Og desto fortere hun "blir ferdig" desto fortere får vi hilse på den lille snuppa.

(hun sender melding når hun er i form til besøk så det tar vel ei ukes tid uansett men...)

Men det er jo SÅ spennende!

Lager du sushi selv? Hvor får du tak i gode nok råvarer? Jeg må liksom til Oslo for å få tak i noe jeg er helt fornøyd med, men kunne jo tenkt meg å laget oftere dersom det var lettere tilgjengelig...

Og den filmen er veldig bra, scenen hvor hun løper ned trappa i brudekjolen og etterpå når hun denger rosene i hodet på BIg har liksom brent seg fast!

Og nei, var ikke så veldig likt, men nå kjeder jeg meg jo ikke lengre, for nå leser jeg jo om hva du har gjort i kveld!

Skrevet

Ja, det er spennende og litt skummelt å vente på at kjente og kjære skal føde. :))

Jeg lager selv, bor i Trondheim. Grønnsaker og denslags er greit, samme med tangen, og vi pleier å bruke salmalaks. Den er pakket ca 4 timer etter at fisken kom opp fra havet, og vil tro at man ikke bare får tak i den i byen. Smakte sushi for første gang før jul hos et vennepar, var litt skeptisk til at vi skulle lage selv, for tenkte at vi kanskje fikk en dårligere smaksopplevelse, men herregud så godt! Da brukte vi forskjellige typer fisk, feks stekt røkt makrell og stekt scampi. Eller så er det jo en del grønnsaker, vi har brukt avocado, agurk og vårløk, og paprika for å få litt farge. :) Wasabi, pesto, majones og syltet ingefær, naaaam.

"I am humiliated!" Jeg håper ikke vårt bryllup ender slik.

Skrevet

Har du begynt å like sushi nå! Prøv med tempure og avokado inn i, SYKT godt!

Skrevet

Hva er tempure? Er ikke det sånne puter som tilpasser seg nakken og sånn? :P

Skrevet

Tempura er knallgodt, holder meg stort sett til det jeg K.

De har nemlig en knallbra takout shusisak i byen her nå. Må jo prøve alt som er nytt, og jeg likte ikke sushi når jeg var "fjortiss" og etter det flyttet jeg jo hit. Har jo skjønt at GOD sushi ikke kommer i pakka på 7-11 ;)

Anne-B; det er tanga jeg plundrer mest med å få tak i egentlig, og periodevis (merkelig nok) fersk ingefær...

Men laksen skal jeg helt klart sjekke ut. Vi har endelig fått ULTRA her og de har jo en fenomenal ferskvaredisk har jeg sett...

Og et sånt bryllup, det må være en hver kvinnes verste mareritt... *grøsse*

Jeg satt med tårer i øynene og sa til mannen at det var en fælfæl film på det tidspunktet...

Skrevet

Tempura er knallgodt, holder meg stort sett til det jeg K.

De har nemlig en knallbra takout shusisak i byen her nå. Må jo prøve alt som er nytt, og jeg likte ikke sushi når jeg var "fjortiss" og etter det flyttet jeg jo hit. Har jo skjønt at GOD sushi ikke kommer i pakka på 7-11 ;)

Anne-B; det er tanga jeg plundrer mest med å få tak i egentlig, og periodevis (merkelig nok) fersk ingefær...

Men laksen skal jeg helt klart sjekke ut. Vi har endelig fått ULTRA her og de har jo en fenomenal ferskvaredisk har jeg sett...

Og et sånt bryllup, det må være en hver kvinnes verste mareritt... *grøsse*

Jeg satt med tårer i øynene og sa til mannen at det var en fælfæl film på det tidspunktet...

Skrevet

Vi har bare prøvd tang fra Blue Dragon, og det var egentlig tangsmaken jeg trengte å venne meg till, så kanskje den ikke er så v eldig god kvalitet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...