Gå til innhold

Hei masselatterblabla!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du har jo litt vanskelig for å ringe så;)

Ble du frisk til bursdagen din?

Skrevet

Herregud, jeg husker ikke bursdagen min en gang! Hmm, var bare hjemme så var sikkert ikke helt i form...

Ting er super hektisk om dagen! Har ikke tid til noe annet enn jobb og studier.

Hvordan går det med dere?

Skrevet

Hehe, husker ikke? Det må ha vært begivenhetsløst... Du får ta det igjen når knotten har flytta ut;)

(har spart ei flaske veldig godt sprudlevann til bare oss jentene!)

Hektisk ja, kan jeg glatt se for meg, hvordan trives du i nye jobben?

Ødelagt noen unger ennå? Hihi

Her går det strålende, fått litt mer orden på minsta, koser oss masse og jeg jakter på jobb for harde livet, jeg tror ikke jeg er laget til å være hjemmeværende, for jeg kjeder meg i hjel!

Hvordan liker N barnehagen?

Skrevet

Jeg elsker jobben min! Selv om jeg må opp før 6 så er det helt ok for jeg gleder meg sånn til å komme på jobb. Men det er slitsomt med fulltidsjobb og 150% studier, men det er verdt det. Så får husarbeidet vente til sommeren;)

N trives utrolig godt i barnehagen, selv om det blir litt lange dager. Men han er blid når jeg drar og blid når jeg kommer så da er jo alt bare bra!Men merker at han hadde behov for å bare være hjemme og slappe av i dag.

Hjemmeværende er jo KOOOOS det da!

Skrevet

Må du opp så tidlig?!

*grøss*

Hvor mye er det igjen av studiene nå da? Blir du ferdig før du sprekker? (eh... jeg mener, sånn derre føder:p)

Godt han trives da! Hvordan er det med språket da, blir han kun stimulert på norsk eller får han litt "morsmål" også?

Hjemmeværende VAR kos, nå er det bare kjedelig, hva i alle dager skal jeg finne på hver dag liksom? Det er jo nesten 2 jæla meter med snø her nå, så ut og trille tur er liksom ikke greia.

Skrevet

Jepp! Må være på jobb litt før 8 og må levere i bhg først. Så er det et stykke å kjøre, men absolutt verdt det!

Jeg blir ferdig med alt utenom hovedoppgaven før jeg sprekker. Hovedoppgaven skriver jeg mens jeg har permisjon tenker jeg, så jeg ser endelig slutten på det hele!

De snakker norsk med han i barnehagen, og det går visst veldig bra. De sier at han forstår beskjedene han får og at han etterligner ting de sier. Så det er jo bra! Men hjemmer snakker han fremdeles nesten bare engelsk...

Kan du ikke dra i åpen barnehage, babysang el? Det er jo kjempe gøy!

Skrevet

Så deilig da, å kun ha igjen den når babyen kommer!

Godt å få trimmet norsken hans litt også da, og han er jo veldig flink med engelsken... (var det sist jeg så ham iallefall)

Har han begynt å prate mer enn sist nå forresten?

OG de tilbudene som er for babyer her er basert på når de er født... Eiras størrelse for å si det sånn, de er jo snart på vei ut i jobb og slikt, har veldig etablerte grupper allerede, osv, så jeg kommer liksom ikke inn.

Har jo jentegjengen, men de er også mye opptatt hver med sitt...

Men jeg gleder meg veldig å ha noe å gå til hver dag. Det blir deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...