Tippehøne88 --pp 1 Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Heisann, er ny her jeg da... kjapt om meg. Sluttet på p-pillen(mercilon28) 1 aug 08, og har vært aktiv prøver siden:) Litt uregelmessig mens siden p-pille slutt men har de 2 siste mnd vært ca 32 dager syklus.. Min forrige mens var 24 des, skulle egentlig hatt mens igjen den 26 jan(??), emn neida, iingenting enda. Har følt meg mye dårlig (kan være inbildning) men dette er hvertfall symptomene jeg har hatt, - Stikninger i magen, nederst -Kvalme -nesten vondt i magen (krampe) -Ekstremt(!!!!!) ømme bryster må sove med BHm, spesielt ømme brystvorter, tror og området rundt brystvortene er blitt mørkere. - Må spise hvis ikke blir jeg kvalm, blir fort sulten ¨- Trøtt og sliten. -Manglende mens. Og idag 7/2 TETT NESE, vet ikke om det har noe med saken og gjøre men jeg er hvertfall potte tett... Tross alt dette har jeg 2 negative CB tester 27januar og 3 februar. Har også veldig mye hvitt utflod. Skjønner ikke dette jeg.. og nesten alle symptomer kom FØR manglende mens.. Hva burde jeg gjøre? Takk for at dere kan hjelpe meg.
Nanamor Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Hei og velkommen hit Det er jo mange som begynner å produsere hcg sent, det hormonet som grav.tester slår ut på. Siden du har så mye symptomer og det er gått så lenge siden du skulle hatt mensen ville jeg tatt en tur til legen. Der kan de nok hjelpe deg så du får et svar på hva som skjer. Jeg er bare en dag på overtid og begynner bli litt tullete allerede, hehe... Lykke til, krysser fingrene for at du er gravid )
Tippehøne88 --pp 1 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2009 Takk for svar.. Er redd der bare er make belive:S men men.. ja skjønner hva du mener Jeg tror at jeg er gravid egentlig men tør ikke å tro det, hvis du skjønner. MEd tanke på at de fleste symptomene kom før manglende mens så er det jo en sjanse.. Men får vel bare vente i spenning litt til. Lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå