Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 guttene mine for aldri oppleve vor en flor morafar di hadde. gutten min på snart 7 fikk jo mye tid med han,men han mister mye tid med minsten på 7 mnd,og nestemann som kommer i mai.men han følger nok aldtid med og ser oss. utrolig glad i deg pappa,savner deg
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Uff så trist . Kondolerer Stor trøste klem
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Føler med deg, trøsteklem til dere alle!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 takk så mye dere,setter pris på det. han kjempet i 7 uker mot kolsen,han hadde sterkeste gra,og nå klarte ikke lungene mer,men vi fikk heldighvis noen veldig fine dager med han.savner han så sykt mye,alt er bare helt uvirkelig.. tenker på barna,di for aldri oppleve vor flott morfar di hadde,har,sier har,for på en måte så vill han jo altid være med oss..
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Uff ,jeg vet hvordan du har det .Min pappa har også kols ,løsmiddelskade mm og bor på pleiehjem .Han klarer ingenting lenger .Så det er et under at han forsatt lever ,men han har nok ikke så lenge igjen ..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 kondolerer så mye. ønsker dere alle lykke til videre..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Kondolerer! Trist å høre, jeg var redd for å miste pappan min i da jeg var gravid og rett etter fødselen, han var alvorlig syk men klarte seg heldigvis. Og det jeg også tenkte mest på var at han ikke kom til å oppleve barnebarnet sitt, og jeg fikk ikke dele mange gleder med han. Du er heldig som har barna, men forstår sorgen i at han ikke fikk oppleve at barna dine vokser opp, og såklart sorgen over tapet av faren din
zethaline Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Kondolerer til deg... Å miste en forelder/andre som står en svært nærmt,er som å miste en vegg i huset sitt.Så lenge de/den er vekk,kommer det for alltid til å mangle noe.Kjennes ut som hjerte rives ut av kroppen og følelsen av at du aldri blir kvitt den følelsen er enorm.Men det går seg til,savnet vil for alltid være der,men det vil ikke for alltid være like sårt og vondt.... Jeg også mistet pappa,da minsten var 7 mnd,nå er han 9 mnd.De 3 eldste fikk jo mye tid med ham,men vi blir nok aldri fornøyd.Vi ville nok hatt dem for evig,fordi det er det vi er vant med. Tenk deg at uansett så ser han dere ;-) Mange gode tanker til deg nå og i tiden som kommer ;-) Klem
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #10 Skrevet 8. februar 2009 Kondolerer. Så ufattelig trist når man mister en som står en nær og er kjær for ens familie. Han lever vidre i barna dine. Både som forbilde for den elste som fikk anledning til å bli kjent med han og gjennom genene som gjør at han lever evig på jord. Ta vare på hverandre i tiden som kommer. Ingen ting er så viktig som familie.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #11 Skrevet 8. februar 2009 takk så mye. vi har altid vært knytta til værandre meg mamma og pappa,var veldig avhengi av han, så dette er helt jævlig:( men hvet at han altid er her med oss. men savner han så mye, dette gjør så vondt
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #12 Skrevet 8. februar 2009 Føler med deg - utrolig tøft og miste faren sin - har selv mistet faren min for mange år siden. Vær der forandre og tillatt dere og føle på alle slags reaksjoner som måtte komme og støtt hverandre. Sorgen og savnet vil alltid være der, men ikke på samme måte etterhvert som tiden går....
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #13 Skrevet 8. februar 2009 Stor trøsteklem fra en pappaløs til en annen
Verdens tøffeste mamma Skrevet 8. februar 2009 #14 Skrevet 8. februar 2009 Sender deg en stor klem. Kondolerer.
smågodt prinsessa Skrevet 8. februar 2009 #15 Skrevet 8. februar 2009 kondolerer så mye.. !! min pappa døde for 1 uke siden.. 55 år gammel.. hjerteinfarkt... helt uvirkelig!!! Er enda i sjokk.. og kommer nok til å være det en stund!! Fatter det bare ikke:(
lillefot Skrevet 8. februar 2009 #16 Skrevet 8. februar 2009 Kondolerer masse til deg! Mistet mamma i mai; - hun fikk ikke møtt sitt andre barnebarn. Ta vare på dine nærmeste i det året som kommer, for det kommer til å bli tøft. Alle merkedagene skal gå videre selv om han ikke er der sammen med dere. Vær sterk, det blir bedre, men det er en tøff tid du og dine har foran dere. Vi har hatt et helvete i jula. Neste nå er bursdagen til mamma, dødsdagen og begravelsesdagen. Så kan jeg begynne å leve igjen. Send meg gjerne en pm så kan vi snakke. Goooood klem fra meg til deg:-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #17 Skrevet 8. februar 2009 Jeg føler virkelig med alle dere som har mistet en av foreldrene deres. Det er så trist.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 9. februar 2009 #18 Skrevet 9. februar 2009 Det var trist å høre. Var han syk? I dag er det 2 år siden min pappa døde. Han hadde lungekreft, men det var en infeksjon som tok han. Det er utrolig trist da han aldri fikk oppleve barnebarnet sitt. Ta godt vare på deg selv og dine og vær med familie og venner. Det hjalp meg masse. Fortell barna dine masse om morfaren sin:) Store klemmer fra meg og Elias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå