Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Pleier dere bruke så mye vann som det står på pakka når dere lager gelelokk på ostekaka? eller tar dere kun halvparten mengde vann? Har lagt ostekake maange ganger før, men ble plutselig så usikker på hva jeg har gjort før. Alzheimer light;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 ja på lokket så, men til kaka bruker jeg bare halv mengde..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 hmm..ok hør på gerd. jeg bruker som regel ikke lokk på men mener mamma bruker vanlig mengde vann.
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Halv mengde i kaken, vanlig mengde i lokket. Jeg synes geleen blir hard i lokket med halv vannmengde der.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Så mye som pakken sier. Elller så kan det bli et sabla tynt lokk:)
Banshee Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Halv mengde i kaken og vanlig mengde i lokket )
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2009 takk skal dere ha:) Ja, jeg tror jeg har brukt vanlig mengde vann tidligere...Har brukt halv mengde i selve kaka ja:) Da får jeg stikke ut på kjøkkenet og lage gele...
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. februar 2009 #10 Skrevet 7. februar 2009 Halv mengde i båda kaka og toppen... Pluss litt husholdningssaft hvis geleen er rød da.. Ekstra god gele...
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. februar 2009 hmm...det var en ny vri:) Takk for tipset, Jane Doe. Skal testes ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå