Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Uff, lurer på om jeg har fått det..Har fjernet galleblæren for 4 år siden. Har hatt gulaktig diare i flere uker og stikkinger i buken/ryggen,slapp..Har legetime til uka. Noen som har det, eller kjenner noen som har det? Uff, føler meg som en hypokonder. Men, jeg er blitt så forferdelig engstelig for helsa mi etter at vi fikk flere barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå