Gå til innhold

brudekjole for gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt brudekjole for gravide?Er 31 uker på vei når vi skal gift oss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gifte meg når jeg er 22 uker på vei og fikk vite at jeg kunne ha en helt vanlig brudekjole, ikke sånn empire-greie som jeg først var sikker på at jeg måtte ha. Dama på butikken (Belle Amie i Bergen) sa at jeg kom bare til å se ut som et telt om jeg ikke hadde en som gikk mer inn i midjen. Jeg har dermed kjøpt en helt "vanlig" kjole som jeg self. må få tilpasset litt underveis. Kontakt en kjolebutikk, vi er ikke alene om å gifte oss gravide- det er mer vanlig enn jeg hadde trodd.

Skrevet

Kjoler med empireliv kan faktisk se helt fantastisk ut på gravide bruder. Uten å se teltaktig ut ;) Kommer helt an på kjolen.

Men det var et smart tips at man kan få tilpasset en vanlig kjole. Dog magerstørrelser kan variere til de grader, og det er ikke sikkert at det vil kunne fungere for alle å få tilpasset en vanlig brudekjole. Spesielt mot slutten av svangerskapet.

Skrevet

Har bestilt time hos en brudebutikk i nærheita,håper dei kan hjelpe:)Vist ikkje får eg ta meg ein tur til Bergen:)

Skrevet

Har kjøpt en vanlig brudekjole som skal tilpasses rett før bryllupet. Er med empirieliv... Spør de i brudebutikken, de vet nok hva som vil se bra ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...