Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 At de lar denne babyen leve syns jeg er helt grusomt .
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Den har jeg sett mange ganger, er vel det man kan kalle innavl tror jeg. Er vel sikkert barnet til et søskenpar.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Mener du virkelig det ?Tror du den babyen får et verdig liv . Trenger ikke å være lege for og se at den babyen lever i et smertehelvete.Klarer du ikke å se det ,må du være blind!
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Hva mener du man skal gjøre med barnet (som stort sett ser tilnærmet normalt ut i allefall i huden, ikke i ansiktet) når det blir født da? Avlive det fordi det har Harlequin syndrom? Den eldste nålevende med dette er en fullt oppegående gutt født i 1980, og ei jente født i 84. De lever begge aktive gode liv, men må blant annet opprettholde en diett på ca 7500 kalorier per dag, samt kontinuerlig smøring med lotion for at ikke huden skal ødelegges fullstendig osv. Men de lever!
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Dette kunne du jævla mye om skjønner jeg... Innavl du liksom, det er en sykdom, sjelden men kjent siden 1750.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Joda, jeg tror du har rett...Det ser jo ut til at babyen har det grusomt..men lurte litt på om du visste hva slags sykdom den hadde..Det ligger ute mange babyer på youtube som ser ut slik som denne, så tydligvis ikke et enestående tilfelle..Så ville gjerne vite mer..Er det en mulighet for at den ikke føler smerte..Vil den dø snart kikevel, slik at det er unødvendig å fysisk drepe han..Mange tanker som svirrer, og mener man må være litt forsiktig med å uttale seg om slikt:)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 Takk til deg min venn..Var liksom dette jeg prøvde å forklare Hi i innlegget mitt lenger oppe:)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #10 Skrevet 7. februar 2009 Stakkars liten.. Nå ble jeg lei meg.. LAR h*n leve... ligger vel ikke i respirator som kan skrus av akkurat. Hva skal de gjøre da? Babyer blir vel ikke avlivet?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå