Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Jaja her sitter jeg gravid og alene å griner. meg og (eks)typen har kranglet og vært nerfor og pratet minimalt den siste uka. og idag gikk han ut på byen å så får jeg ei melding om at det er slutt for det er ikke vits lengre. så jeg kan finne en annen plass og sove i natt sa han til meg, ellers kunne han finne en annen plass å sove.. nå har jeg det helt for jævlig!!!!!!!!!!!!! :(
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Stakkars deg! *trøsteklem* Det første jeg tenkte når jeg leste dette, var at (eks)typen din sikkert er på byn sammen med single kompiser. Og de har nok hjulpet han til å ta denne bestlutningen. Si til han at han kan komme hjem og sove på sofaen, så kan dere snakke ut i morgen. Ingen brudd burde foregå over en melding fra den ene parten som er på byn! Lykke til uansett hva som skjer. Kanskje det beste for dere er å gå hvert til deres, men ikke på denne måten!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 La han i alle fall selv finne et annet sted å sove! Ingen grunn til at en fyllemelding skulle sende deg ut av eget hjem. Sikkert alkoholen som gjør han litt hissig.. Det er ingen god ide å ikke få ordnet opp i en krangel også ut på byen. De blir alt så mye værre og blåses opp til et kjempe problem. Har selv en tendens til å furte lenge etter en krangel, glad ikke min mann er lik. Er ikke lett å slutte fred da. Synes det er en fin regel å ikke sovne på en krangel, det har min bestemor alltid sagt. Selvfølgelig er det lettere sagt enn gjort, men likevel et godt råd.. jobber med å følge det selv Trøsteklem til deg. Håper morgendagen blir bedre!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Forstår han kjempe godt! Som du har lest på alle trådene her så blir det mer og mer utroskap og forhold som tar slutt pga veldig lite eller ingen sex. Så du og alle andre, vil dere beholde mannfolka deres gi dem sex hvis ikke vil de søke andre plasser. I ditt tilfellle byen.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Ja er jo selvfølgelig det beste og ikke legge seg å være sure og dra det med til morradagen. men lettere sagt en gjort ja. :-/ er nok til det beste, men akkurat nå ser jeg mørkt på det. hvor skal jeg bo, hva skal jeg leve av? hvordan skal jeg klare meg uten han? svangerskapet alene? kan ikke tenke meg noen av delene.. Er såå lei meg. Jeg kommer meg lissom ikke videre heller så lenge jeg bærer hans barn i magen er jeg jo stuckt og klarer nok ikke komme over han før ungen er ute og vel så det. Så må jeg se han med andre damer osv. KJIPT!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Gi han sex?? Gjør jo ikke annet enn å tilby meg. men han avviser meg. Og du må jo være ekko furten mann som faen ikke får noe av kjerringa di!! Hører faktisk om fler mannfolk enn kvinnfolk som ikke orker sex o.l.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 mann?? Er aldri noen mannfolk her. Jeg mista min mann fordi han følte han ikke fikk nok sex.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Ja kan jo si det sånn da at det er ikke problemet her. For vill han ha sex så får han sex akkurat når det passer han, mornings, dags, kvelds.. Natta å for den saks skyld. Men er der mye av problemene våre ligger. han er ikke int i meg annet enn når han er i humør til det. så jeg er ikke interresant for han, viser meg ikke respekt og sier aldri han er glad i meg eller noe. DERFOR!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå