Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Hei, Jeg skal ti ul på mandag. Da er jeg ca 8 + 1. Er det noen av dere som har vært på ul rundt tilsvarende tid? Eva hva kunne dere se, og hvor stort var embryo??? Var på ul da jeg var ca 6 +4 og da var embryo ca 6,54 mm, håper det har vokst masse,,' Håper på svar
2prinsesserogbim Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Var 16-17 mm meiner eg... Eg syns ikkje eg kunne sjå så masse eg da men var fornøyd med å sjå hjertet eg:)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2009 Ok. takk for svar... Så stor ja..håper min er like stor, men da har den virkelig vokst masse på en og en halv uke... Jeg er bare glad til om det er liv egentlig. Ikke så farlig om jeg ikke ser så mye enda..)
gm&linnea Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Jeg var til UL da jeg var 8+3, se profilbildet mitt Ser ikke så mye, men ser litt ut som en liten dukke eller noe sånt.. Fikk se hjertet slå, og det var det viktigste for oss
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 hei;-) jeg var på ul 8+5, og da var minien 2 cm...og det var helt normalt.vokser vanvittig mye de små rekene;-))) lykke til på ul;-)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2009 Tusen takk for svar jenter.. Håper så inderlig at alt er bra i morgen og at det ikke er noe vekstavik som sist... Gruer meg skikkelig... Blir nok ikke mye søvn natt til i morgen nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå