snull Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Hun er 2 år og 8 mnd. Har vært bleiefri siden hun sommeren. Nå de to siste ukene vil hun gå på do helt alene. Kler av seg selv, setter seg på doen og roper når hun er ferdig. Jeg hjelper henne med å tørke seg, men hun går alltid rett til vasken for å vaske hendene og dette helt selv ) Ingen søl. Det er sikkert flere som har det slik, men herregud hvor deilig det er at hun kan gå på do alene...det er rett og slett helt herlig ) Mamman er sååååååååååååå fornøyd !!! hehe
Mammapudding Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Så flink:) Høres kjempedeilig ut, gleder meg til Leah slutter med bleie og går på do selv:)
snull Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2009 Er bare så rart når de små...for de er jo enda veldig små, men så utrolig fornuftig og bestemt. Skal klare selv , og når hun lykkes, så blir hun bare såååååå fantastisk glad ) Og det blir selvfølgelig mamman også !! De blir så fort store , disse små.... Hun passer på at rommet er ryddet før hun går i seng, passe på at hun har smekke på seg før hun spiser. Har hun skitne klær etter barnehagen, henter hun straks rene klær i skapet sitt og skifter. Hmmm, trodde aldri jeg skulle oppleve dette, av en eller annen grunn....har jo vært hyl og skrik i alle fall det første året, så nå er det tydeligvis bedre tider i vente ) Såååå stolt mamma !!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå