Trøtt som en dupp Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Det er helt uvirkelig enda, alt klaffet på første forsøk. Så for meg at dette kunne ta lang tid jeg. Nå håper jeg bare at den 0,5mm lille tingen jeg har der inne holder seg fast.. Dette er forresten min første, så jeg vet virkelig ikke hva jeg går til. Håper å følge med flere av dere jenter her inne i disse månedene
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Hei og gratulerer så masse!!! Er min første også, blir spennede fremover:o)
Trøtt som en dupp Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2009 Takk! Det blir virkelig spennende fremover. Gleder meg! Fikk også vite at en av mine beste venninner er gravid i 6. uke for noen dager siden. Det er helt fantastisk! Ha en fin kveld videre
Tigerpote Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Gratulerer!)) Lykke til! Første gang for meg også, jeg er akkurat 5 uker på vei i dag. Dette er virkelig spennende! Klem fra
Suprise! Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Gratulerer så mye! Du går en fantastisk tid i møte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå