Gå til innhold

Hei! Jeg er graviiid! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt uvirkelig enda, alt klaffet på første forsøk. Så for meg at dette kunne ta lang tid jeg. Nå håper jeg bare at den 0,5mm lille tingen jeg har der inne holder seg fast..

 

Dette er forresten min første, så jeg vet virkelig ikke hva jeg går til.

Håper å følge med flere av dere jenter her inne i disse månedene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer så masse!!! Er min første også, blir spennede fremover:o)

Skrevet

Takk! Det blir virkelig spennende fremover. Gleder meg!

Fikk også vite at en av mine beste venninner er gravid i 6. uke for noen dager siden. Det er helt fantastisk!

 

Ha en fin kveld videre :)

 

 

Skrevet

Gratulerer!:))) Lykke til!

Første gang for meg også, jeg er akkurat 5 uker på vei i dag. Dette er virkelig spennende!:)

 

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye! Du går en fantastisk tid i møte! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...