Gå til innhold

Prosjekt x?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som følger m på det her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg gjør det. Hvordan det?

>.<

Skrevet

Nei, jeg ble bare så forbanna oppgitt over enkeltes holdning ovenfor stakkars Tina i kveldens episode. Er de ikke et team? Uansett alder, kan de vel behandle henne m respekt, dog hun bare er 17 år. Fy, så sur jeg ble.

Skrevet

Ble sinnsykt irritert jeg og... Går da ikke ann å behandle folk på den måten fordi de er født 18 år senere enn dem selv!! Lurer på om de er sånn i arbeidslivet og.. stakkars om de skulle hatt en yngre sjef:P synes hun er veldig fornuftig jente, hun er jo " bare "17 år. er veldig orientert og flink..

Skrevet

Syntes de sykepleierne som sa at de ikke hadde noe å lære av henne var ufyselige. Hadde de vært tørre bak øra selv, hadde de vist at man kan lære noe av alle. Dessuten syntes jeg de bør slutte å mase om alt ansvaret de har. Han mannen som ikke ville ha på seg hjelm og var antiautoritær burde noteres bak øre, slik at man i allefall ikke ansatte han til et prosjekt der han må følge rettledninger. Æsj for en gjeng. Man skulle tro de hadde hatt litt mere interesse av å hjelpe de menneskene de har valgt å komme dit for.

Skrevet

Ja, jeg ble helt rysta. Det eneste Tina sa var at om de skulle rekke tilsyn til 20 familier, kunne de ikke bruke like lang tid hos alle."De kunne ikke ta imot slikt fra henne, de var da tross alt utdannet"

Visst det ikke bare er et spill for galleriet, for å få seere?

Stian er god da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...