Alvorlig Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Sambo og jeg blir ikke enige! Jeg liker Didrik og Tarjei, han liker Oscar og Michael... Han syns mine forslag er for spesielle, jeg syns hans forslag er for vanlige. Noen som har forslag til fine, men ikke altfor populære guttenavn (helst to-stavelses navn)? Forslag mottas med takk...
prysseluskan Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Forslag: Gustav Ludvig Bendik Tarald Johan Wilmer Filip Peder Jeg forbinder av en eller annen grunn navnene Didrik og Oskar med hverandre.
Torpekjærringa Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Håvard Amund Brage Birk Eirik Peder Ulrik Peter Mads Sander Simen Simon Oskar
prebs Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Det er dusinvis av navn i kategorien tostavelses- ikke for populære guttenavn. Noen: David Mikkel Sverre Einar Hallvard Rasmus Fridtjof Bendik Jørgen Herman Olav Torstein Tore Eivind Øyvind Simen Syver Søren Lavrans August Anders Aksel
alvis Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Jeg syns det finnes så mangen fine guttenavn: Jesper Kasper Elias Filip Kristoffer Alexander Zacharias Linus Emil Ask Oskar Rasmus Brage Endre Eskil Ja, jeg kunne ha fortsatt i det uendelige...
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Når dere skal velge navn bør dere tenke på at barnet blir voksent en dag, ikke bare ta det som er søtt på en liten baby. an bør også tenke over om man ønsker et veldig spesielt navn og la barnet skille seg litt ut, eller om man skal gå litt for det normale og la barnet skli mer umerket inn i mengden. Selv har jeg valgt navn jeg synes passer på både barn, ungdom og voksne på mine barn, og jeg har gitt dem to fornavn hver av praktiske hensyn med tanke på at de har et veldig vanlig etternavn. Men navnene er ikke lange om kompliserte og forholdvis normale, men kansje litt i skjeldne kombinasjoner.
digger Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Torbjørn og Tormod synes jeg er veldig pene 2-stavelses navn. Liker også Trond, men det er 1-stavelse da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå