Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Oppdaget bittelitt blod som kom ut av nesen på babyen min tidligere i kveld. Må legge til at han er litt forkjølet. Ikke mye, men litt snufsen. Det var ikke mye blod, og det kan jo være at han bare har klort seg litt inni nesen med neglen. Men det er nok til at jeg er bekymret. Noen med erfaring? Er det vanlig at barn blør litt neseblod? Han et 7 md.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Hvis det bare er littegrann er det nok ikke farlig. Men hvis han begynner å fossblø ordentlig neseblod må du ringe ambulanse med en gang. Det var svaret jeg fikk da jeg ringte sykehuset med det samme "problemet". Babyen min var bare fire fem uker da. Men det er helt normalt at det kan komme litt blod når de er snufsete altså Så jeg er helt sikker på at du kan ta det helt med ro.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Har opplevd det to ganger med vår datter. begge gangene når hun var forkjølet. Men bare en dråpe. første gangen mistenker jeg at det var fordi jeg hadde gitt henne rhinix, og så rykket hun til i det jeg gav (så har sikkert rispet henne) andre gangen bare oppdaget jeg pittelitt størknet blod under nesa når hun våknet. Går utifra at hun har kloret seg i søvne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå