Gå til innhold

Hva anbefaler dere TFK eller OTH søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titanium tvilling :)

Skrevet

Jeg har fått anbefalt tfk (venter tvillinger) av flere tvillingforeldre.

Skrevet

TFK er suveren!

Skrevet

Har også hørt at TFK er bra til tvillinger, men er det også bra til søsken?

Skrevet

Enda bedre til søsken :-) ... - har ikke erfaring med tvillinger. Hadde ikke klart meg uten.

Skrevet

Vi skal bestille fra babyonlinshop.de, om vi ikke finner en på tilbud i Norge. Tror vi sparer 2000 i alle fall:) Jeg ser mange bruker den til søskenvogn. Det eneste jeg har å utsette på den er at når sportsdelen brukes må de sitte framover? Kan det stemme? Liker best at de sitter vent mot meg, men skal jo ha hardbag først.

Skrevet

Tusen takk for svar, tror jeg ender opp med en TFK!

Skrevet

Bruker N mye vogn fremdeles?

Her har storesøster gått til streik siden sommeren...

Jeg kjøpte nemlig søskenvogn, den var morsom de to første dagene, jeg hadde den i halvannen mnd og solgte den igjen...

Skrevet

Det blir ikke mye vogn nå om dagen for jeg er på jobb og det er KALDT ute! Men han er fremdeles glad i å sitte i vogn så ser absolutt for meg at vi kommer til å få mye bruk for en søskenvogn. På kjøpesentere osv. er det fremdeles et must med vogn ellers så må jeg dra alene...

Skrevet

Ja han og storesøster her er jo litt forskjellige. (dog er jeg helt sikker på at de hører like dårlig når de velger selv:p hehe)

Men jeg ville sett an litt om jeg var deg, for det er slett ikke sikkert behovet er der når sommeren kommer altså, han blir jo veldig stor gutt den dagen han blir storebror. (selv om han er lille babyen din!)

Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare meg uten egentlig... Hvis jeg skal ut og gå tur så har ikke jeg tålmodighet til å vente på de korte bena eller ork til å springe etter når de korte bena vil et helt annet sted;)

Skal vi til byen eller handle så må han sitte i vogn ellers så blir han borte! For ja, han hører veldig dårlig når han velger det selv, noe som er altfor ofte he he...

Skrevet

Embla har jo gått mye tur med barnehagen også, og siden hun er en av de store så går de og holder på siden av vognene. Det funker kjempebra.

Og hun har ikke tålmodighet til å sitte i vogna, det er jo kjedelig.

men hun kommer når hun får beskjed om det også da. Blitt veldig flink enentlig.

Men som sagt, tvillingvogn er faktisk ganske uhåndterlig innimellom, shopping i DK i sommer gikk med en unge i MT og en unge i vogn, så bytta jeg på hvem av dem som var hvor. Embla måtte jo spennes fast for å bli sittende liksom...

Skrevet

Jeg ser etter en lett og grei vogn, det er viktig. Skal se an litt, men siden N er glad i å sitte i vogn så blir det nok til at vi kjøper. Har snakket med andre som har barn som er over 3 og de sier at de bruker søskenvogn mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...