Popsipus Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Sønnen min satt på fanget mitt tidligere i dag da jeg var inne på dinbaby. Han trykket på en tilfeldig tast ( en av de nederste til høyre på tastaturet) og internettsiden krympet plutselig. Jeg er fryktelig nærsynt og har nå problemer med å lese skriften skikkelig. Må sitte helt inntil skjermen for å se. Hvilken tast kom han borti? Jeg har prøvd å trykke på alle mulige kombinasjoner av de nederste tastene, men det hjelper ikke :-(
Frøken B ღღ Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Vet ikke hvilken nettleser du bruker, men i Opera så forandrer man størrelsen på sidene ved å trykke på + eller -. Kan det være det han har kommet borti?
Popsipus Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2009 Takk for tipset! Det var ctrl-tasten og minus han hadde vært borti. Hurra, jeg kan se igjen:-)
kjellaugv Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Hehe! Ctrl +/- forstørrer/forminsker sida ja. Slet veldig med å finne ut dette selv etter at knøttet hadde vært på ferde. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå