Gå til innhold

what to do when turning 30?


Anbefalte innlegg

Skrevet

30 årsdagen nærmer seg, og jeg kunne tenke meg noe litt utenom det vanlige... trenger tips her og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg og mannen rømte landet. På 30årsdagen lå jeg på en strand og nippet klissete paraplydrinker mens jeg ble massert. Skrudde av mobilen og ga en lang marsj i de som maste om fest. Junior ble til på den ferien, så jeg er igrunnen veldig fornøyd med den feiringen :)

Skrevet

hadde i grunnen vært deilig:) men hadde en rådyr bryllupsreise i august... nå ønsker jeg faktisk å samle venner og familie, men på en litt spesiell måte:) Og ingen flere barn helt ennå...

Skrevet

Hva med å ha en tema fest? Enten årstall eller noe annet...

Bokstav fest? Velg en bokstav og si at gjesten må kle seg ut som noe på denne bokstaven! Festlig, hehe!! :o)

Skrevet

Ha en utefest!

 

Beste feiringa jeg noen gang har vært på, var i en lavvo i skauen i november, men det passer like godt til alle årstider.

 

Så mitt tips er: lei en stor lavvo med grue i midten. Server hamburgere og pølser, grill marsmellows, kok kakao til barna og toddy eller irish coffee til de voksne. Det er utrolig hvor fin stemning det blir i en sånn uformell atmosfære.

 

Lag natursti for de voksne, og evt en for barn, med spørsmål fra ditt liv.

Skrevet

Jeg ble 30 i januar og skal ha fest til sommeren, for da kan vi ha den ute i telt (har kjempe stor plen)

 

Jeg har i tillegg planer om å ha et tema (vet ikke hvilket) og samle alle god venner og familie på samme festen =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...