Gjest Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 30 årsdagen nærmer seg, og jeg kunne tenke meg noe litt utenom det vanlige... trenger tips her og...
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Tja, jeg og mannen rømte landet. På 30årsdagen lå jeg på en strand og nippet klissete paraplydrinker mens jeg ble massert. Skrudde av mobilen og ga en lang marsj i de som maste om fest. Junior ble til på den ferien, så jeg er igrunnen veldig fornøyd med den feiringen
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 hadde i grunnen vært deilig:) men hadde en rådyr bryllupsreise i august... nå ønsker jeg faktisk å samle venner og familie, men på en litt spesiell måte:) Og ingen flere barn helt ennå...
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Hva med å ha en tema fest? Enten årstall eller noe annet... Bokstav fest? Velg en bokstav og si at gjesten må kle seg ut som noe på denne bokstaven! Festlig, hehe!! )
Himmel og hav Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Ha en utefest! Beste feiringa jeg noen gang har vært på, var i en lavvo i skauen i november, men det passer like godt til alle årstider. Så mitt tips er: lei en stor lavvo med grue i midten. Server hamburgere og pølser, grill marsmellows, kok kakao til barna og toddy eller irish coffee til de voksne. Det er utrolig hvor fin stemning det blir i en sånn uformell atmosfære. Lag natursti for de voksne, og evt en for barn, med spørsmål fra ditt liv.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Jeg ble 30 i januar og skal ha fest til sommeren, for da kan vi ha den ute i telt (har kjempe stor plen) Jeg har i tillegg planer om å ha et tema (vet ikke hvilket) og samle alle god venner og familie på samme festen =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå