Gå til innhold

Noen med termin rundt 6. juni som skal føde på AHUS?


straks4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 10. juni og skal til A-hus. Håper problemet med for lite plass på barselavdelingen har fått en løsning til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 16.juni og skal også på A-hus. Men det kan fort skje at vi møtes :-)

 

Og jeg har flere kjente som har født der og er kjempe fornøyde! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har termin 16.juni på Ahus! Hah, vi burde ha en egen klubb vi junifolk som skal dit. Kjenner ingen som har født der, hva sier de erfarne, Junibaby? Og dere som bor i Oslo og skal føde der: Hva tenker dere om reiseveien? Vi har bil og bor i Oslo øst, så det tar jo ikke så lang tid, men hva hvis det er rushtid og riene kommer tett? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 5.juni, og har fødeplass på Ahus.

Bor i øst i Oslo, og ser ikke på det som noe problem med reisen dit. Funnet ut at det ikke tar noe lenger tid dit enn til Ullevaal :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor øst i Oslo jeg også:-) Er ikke bekymret for reiseveien i det hele tatt... Hvor i Oslo holder dere til Fruktvann og lillemor? Jeg bor rett ved Helsfyr. Er det første for dere og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en venninne som var kjempe fornøyd med A-hus begge gangene, både nye og gamle. Hun sier at alle rom er helt nye med badekar i hver fødestue og tempur madrasser. Jeg tror det heller kommer ann på om en får god kjemi med jormoren en får... Hadde også en annen venninne som fødte rett etter det hadde åpnet, hun var også fornøyd men merket at det var nytt for de som jobbet der. Vi får satse på at de har mer oversikt over hvor ting er der nå ;-) Og har også venner av venner som sier de er fornøyde! Som dere sikkert skjønner har jeg spurt litt rundt pga alt oppstyret som har vært rundt A-hus og jeg har enda ikke kommet borti noen som sier de ikke er førnøyde. Har flere venninner som har negative opplevelser med Ullevål!!! (og noen som har positive også da...)

 

Jeg bor på Nordstrand og tror ikke reiseveien er noe stress. Tar minst like lang tid til Ullevål hvis det er rush (kanskje mer).

 

Så morro Fruktvann at vi begge har termin 16 og skal føde på A-hus :-) Førstemann...??!! Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi må ha veddemål gående her! ;)

 

Veldig betryggende å høre at folk er fornøyde med Ahus :) Men kjenner du noen som har blitt sendt til andre sykehus pga plassmangel? akkurat det er sikkert en større risiko på Ullevål, men hører det skjer iblant på ahus og...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 8.juni og skal føde på Ahus :) En kollega av meg sa senest i dag at fødeavd. var heeeelt fantastisk :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Sendte deg en pm, lillemor, sjekk postkassa di :)

 

Noen som har tenkt seg på sånn svangerskapskurs på ahus? er det noe poeng lissom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 3. juni og skal føde på A- hus for 3. gang. Personalet har alltid vært topp, men håper inderlig jeg slipper 4-mannsrom denne gangen. Sov ikke i det hele tatt 1 gang pga. mange våkne barn og mødre som snorka!!

(Har ikke prøvd nye A- hus da... bare gamle:-) Bor i Skedsmo så er der på under 10 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner ingen og har heller ikke hørt om noen som har blitt sendt til andre sykehus pga plassmangel nei...

 

Har fått noen brosjyrer på kurs men vet ikke helt om vi skal enda... Er det noen som vet om vi skal noe mer på A-hus før fødselen? Hadde kanskje vært greit med en omvisning eller no??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen;);)

 

Jeg har termin 10 juni, morsomt om noen av oss er på sykehuset samtidig da;);) vi får holde kontakten så godt vi kan hehe..

 

jeg har internett som kommer og går litt(veldig irriterenes) så mulig det går litt tid mellom hver gang jeg svarer men prøver å titte innom når jeg er på jobb hver dag;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Dytter opp denne tråden igjen jeg :)

 

Noen som har tenkt mer rundt svangerskapskurs på Ahus? Og er det sånn at man ikke går på det før 35. uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på det vi også.... Tror ikke d er før i uke 35 (mener det var det som stod på det arket vi fikk når vi var på UL). De hadde et kurs på onsdager som var bare en dag fra 10-15 inkl omvisning på avdelingen. Tror kanskje vi kunne tenkt oss det men har som sagt ikke bestemt oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle sammen!

 

Jeg er ny her på barn i magen, men har vært litt på både mammanett og kvinneguiden. Jeg har termin 07.06 og skal på a-hus!

 

Gleder meg og har hørt mye positivt om nye a-hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere =) Jeg har termin 09.06 meeen skal ta keisersnitt den 02.06, så hvis ikke lillemini bestemmer seg for å komme for tidlig vil dere finne meg der da :P hehe.. Noen andre som er der rundt da? Send meg gjerne pm, morro å kanskje møte noen der herfra =) Er fra Eidsvoll forresten, så litt lenger reisevei enn flere av dere, fødte på ahus i fjor jeg da, og håper viiiirkelig jeg slipper 4mannsrom igjen, det var ikke spess kult på noen måte....!! Blir spennende å se hvordan nye ahus er på føde og barselavd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye A-hus har bare ett- og tomannsrom så ingen fare for firemannsrom så vidt jeg har skjønt!

 

Jeg tror jeg dropper fødselskurset, men jeg har gjort dette en gang før da så føler ikke at jeg trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Har termin 2 juni og skal bli spennede å føde på ahus.

Født en gang på gamle riksen og en gang på ullvål, og som sagt nå på ahus. Min erfaring er egentlig ikke sykehuset, men hvem som er på jobb. Jordmoren på Ullvål var helt fantastiks, mens hun på Gamle riksen var Cruella Devile. Så satser på at Mor therese venter på meg når jeg skal føde denne gangen hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Heisann=)

jeg har termin 29 juni=) ingen så sent her kanskje?

Første på vei nå, spennende;)

Var på svangerskapskurs på mandag, og fikk omvisning. Veldig fint der.

ønsker å komme i kontakt med andre gravide med termin slutten av juni. som bor i nærheten av lørenskog, bor der selv. lyst å gå tur eller chatte med noen, noen andre gravide med erfaringer osv...

ta kontakt med meg: )

kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...