sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har flere ganger hørt "knekke" lyder fra magen. Akkurat som noe som knekker.. Noen som vet hva det kan være? Er det farlig? Opplevde ikke dette i første svangerskap.. Hm..
mammapusen Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Dette lurer jeg også på! Opplevde heller ikke dette i første sv.skap, men nå de siste par ukene har det "knekt" i magen mange ganger! Er i uke 34.
birrisj05.02.09 Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Det er leddene.. det er ikke farlig, de er jo så myke
lego Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har også masse kneppe-lyder i magen denne gangen... Er i uke 32 og har merket de lydene flere uker allerede. Men jeg aner ikke hva det kommer av. Skal til jm på mandag, så jeg tenkte å spørre om det da. Det gjør ikke vondt eller da, så....
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2009 Min første tanke var at babyen brakk en fot eller noe..hehe, men siden det skjedde flere ganger så kunne det jo ikke være benbrudd hvergang ;-) Bra det er flere som opplever dette, da er det mer "normalt". Skal også til Jordmor på mandag, så skal nevne det for henne.
elida08 Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 de som finner ut hva denne knekke lyden er må si det.... Jeg har også opplevd det nå i det siste, ble nesten litt skremt for det var jo ikke noen behagelig lyd.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Jeg hadde masse av det i mitt første svskap. Det er kneppelyder fra leddene til baby. Ikke noe farlig, min datter kom velskapt ut Men er litt ekle lyder ja...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Jeg hører det knekker og kjenner det utenpå magen hvis jeg holder hånden der. Skikkelig ekkelt.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå