Gå til innhold

Dere med 2 barn - er de like mht søvn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

minsten har vært veldig vanskelig mht søvn- ser med skrekk og gru på om den som er på vei blir likedan.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine to er faktisk klin like når det kommer til søvn. Flinke til å finne søvnen selv og sover ganske bra på nettene. Vært heldig : )

Eldste er snart 3 år og yngste er 6 mnd.

Skrevet

Nå er de to eldste 2,5 år og 4,5 år. De er ganske samstemte når det gjelder søvn. Dvs legger seg ca 19.30 og opp ved 0700. Begge sover stort sett natten gjennom hvis de ikke er syke.

De var også "forferdelige" frem til et år - hang i puppen flere ganger per natt osv. Det var først da de begynte i bhg at de fikk faste rutiner rundt søvn.

Nå er babygutt like "ille" om natten som de var. Men jeg vet (forhåpentligvis) at dette er en fase jeg bare må prøve å holde ut, og at han også blir bedre etterhvert...

Skrevet

Våre 2 jenter har vært veldig like. To sovedukker:) Begge har sovet over natta tidlig (fra de var henholdsvis 5 og 8 uker), begge sover ganske lenge om morgenen. Minstejenta er kanskje litt tidligere på'n, men aldri før 7.

Skrevet

mine to har vært helt forskjellig.. bortsett fra at de våkner tidlig begge to;) eldstemann slet med søvnen til han var ca 1,5 år, våknet mange ganger om natten og var veldig urolig! minsten sovner som en stein når han blir lagt kl 19 og sover natten gjennom til ca kl 7;) det har han gjordt fra han var ganske så liten;) så fortvil ikke... det kan bli noe helt annet denne gangen;)

Skrevet

Mine er ganske like, å få dem til å sove er et skikkelig "helvete" innimellom, kveldene går greit nok, men dagsoving er håpløst og jeg gleder meg vilt til minstemann skal slutte å sove på dagen allerede, hun er 8 mnd.

Skrevet

De har vært ganske like begge 2 til meg. sove max 2 timer i slengen fram til 1 år. sov litt lengre i slengen da. men elste sov sin 1 natt igjennom da han fylte 3. å han kan fortsatt være våken en del på natt. står opp 6. Minsten er 1.5 år nå å er våken x antall ganger pr natt,men han kan sove til halv 8-8 på morgenen vist d er rolig å vi ikke skal noe. men kan hende d snur d oxo da. ingen av de trenger så mye søvn. så når jeg får nr 3 håper jeg at den sover litt mere hehe, men blir glad alikevell...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...