Gå til innhold

Noen som kan drømmetyding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en ekkel drøm forrige natt som ikke vil forlate meg helt. Derfor vil jeg kanskje ha litt hjelp til å se hva denne drømmen egentlig vil fortelle meg.

Altså drømmen begynte med at jeg kom til det som føltes som min garasje hjemme. Det var en garasje vi delte med noen andre. Jeg registrerer at barnevaktens til de lenger opp i gaten har satt bilen sin der. Det er en gul varebil, og virker altfor stor for garasjen tenker jeg og skikkelig ufint av de å benytte vår garasje. Dagen etter er jeg hjemme da min eldste datter kommer hjem og forteller meg at en jente er drept (den jenta det er snakk om går i klassen til datteren min på ordentlig, men de har svært liten kontakt og har ikke hatt kontakt i det siste heller). Denne jenta bor i nærheten der vi bor. Plutselig begynner jeg i drømmen å huske at jeg hadde sett flekker i garasjen og går derfor ned i garasjen igjen å sjekker. Der finner jeg flekker og en blå rensemaskin med blod på. Den gule bilen er der igjen med dørene åpne, og det ser ut som noen holder på å rengjøre den. Men ser ikke noe til barnvakten. Jeg ringer politiet, men de vil ikke høre på meg. Jeg går ned i garasjen igjen, alt utstyret borte. Jeg forsøker stadig å forklare folk hva jeg har sett, men ingen hører.

Jeg våknet helt svett og kvalm. Ikke er jeg glad i krim og ikke er det skjedd noe i nærheten av dette her jeg bor. Først tenkte jeg at det var jeg som bare har fantasert en helt "vanlig" drøm, men jeg klarer ikke å legge dette fra meg. Er som en klam klo rundt hjertet. Hva er det underbevisstheten min sliter med? Hm, ganske latterlig ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...