Gå til innhold

Hva passer å ha under en jeans vest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en ganske kort jeans vest til jul, men har ikke helt klart å finne ut hva jeg skal matche den med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm. ikke helt min greie men ville tro at en trang t-shirt ville vært greit.

Skrevet

Hmm.. Ingenting? ;)

Neh.. Noe enkelt, uten mønster og dill.

Skrevet

Nei, ikke helt min greie heller, men var ikke mulig å bytte den. Ja, en t-shirt kan vel kanskje funke, men så blir det underdel da.. Jeans under jeansvest er jeg veldig skeptisk til..

Skrevet

Men om det ikke er din greie, så ikke bruk den da. Man går vel ikke med klær man ikke liker vel.

Jeansvest høres corny ut.

Skrevet

Da ville jeg prøvd svarte bukser, svart langarmet trang genser og jeansvest. Kan bli kult det:-)

Skrevet

Mom2Two, vil ikke kaste den bare fordi jeg ikke tror vest er noe for meg. Tror at hvis jeg finner noe som passer med den så kan jeg fint gå med den. Litt som når tights kom på moten, jeg sverget at jeg aldri skulle bruke det - meen, tights og kjole/tunika er dessverre en helt herlig oppfinnelse for slike smålubne skapninger som meg!:)

Skravlemamman, ja, det kan jo funke. Alt passer jo med svart, så hvorfor ikke vest:)

Skrevet

Verste av alt var at forslaget til skravlemamman hørtes litt kult ut! ;o)

Go for it!

Skrevet

*rister av meg flashbacks'ene*

Om man absolutt skal ta på seg en dongerivest (ble det ikke innført forbud for en 17-års tid siden?) så bør man holde resten av antrekket enkelt.

Og for all del ikke gå med dongeribukse i samme farge som vesten.

Svart, tettsittende bukse, en enkel genser med 3/4 ermlengde. Ikke store beltespenner, etc.

Egentlig gjøre det man kan for at antrekket skal se ut som noe i 2009 og ikke 1989.

Det er litt av en utfordring å kle seg i, motemessig, men alt kler den smukke. Eller...? ;-)

Skrevet

De korte vestene er jo tilbake for fult nå! Skaff deg en jeans tights i samme farge som vesten- en lang tunika,bluse i vårens farger. Blir knall bra;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...