Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter forrige fødsel mistet jeg masse hår, men jeg husker ikke helt når det startet.

Det er nå fire uker siden min siste fødsel, og har fortsatt ikke mistet noe mer enn vanlig.

Noen som vet når hårtapet starter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!! Mitt har nettopp begynt - og det er 4,5 mnd siden fødsel. Dette er ikke gøy....

Skrevet

snakket med en frisør om dette, og da jeg fortalte at jeg sist hadde mistet mye hår, mens denne gangen lite fikk jeg spm om jeg hadde fått jente første gang!! kunne vist være forskjell i forhold til kjønn. ikke merket hårtap denne gang, måtte klippe meg kort sist. kanskje det er noe i det??

Skrevet

3 mnd etter fødsel falt mitt av... :s

Skrevet

Mistet helt vanvittige mngder med hår, ja. Visste ikke at det var mulig...

Det begynte ca tre mnd etter fødselen, tror jeg.

Jeg fikk gutt, hvis det skulle ha noe å si :)

Skrevet

Da ungen min var ca 3 mnd begynte jeg å miste en del hår. Det normaliserte seg heldigvis etter ca en måned.

Skrevet

Husker ikke når det startet, men grunnen til at man mister mye hår er at man i svangerskapet nesten ikke mister hår. Jeg merket det veldig godt fordi det alltid samler seg masse hår ved sluket når jeg dusjer, men utover i svangerskapet kom det mindre og mindre hår der og til slutt var det ingenting. Tror det var mer enn 4uker etter fødselen jeg begynte å miste håret.

Skrevet

Takk for svar!

Har merket at håret ble tykkere under graviditeten. Har den tykke hårmanken om dagen :) Men det er vel bare å vente på å bli tynnhåret igjen..

Skrevet

Her var det "vegg til vegg teppe" av hår ca 3mnd etter fødselen..

Jeg gleder meg til å miste litt hår jeg.. Har så tykt hår at det er helt umulig å frisere (når man er så talentløs som meg da)

Skrevet

Herregud, jeg har ikke fått noe tykkere hår, så da vil jeg vel bli helt skalla jeg da. Har hatt angst for håravfall siden jeg ble tvunget til å se "Hermann" i 6. klasse :) Lurer på om jeg takler dette så fryktelig bra. Det er kanskje greit å krippe håret først som sist når det enda er nok til å oppleve å få en frisyre :/

Skrevet

Jeg begynte å miste det når det var ca 3mnd siden fødselen. Mista helt sinnsykt mye, fikk kjempehøye viker. Men heldigvis er håret tilbake, men der vikene var har jeg jo nå hår på ca 2 cm som står alle veier. Ser jo ikke ut :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...