ღღTheaEmilieღNoahAlexanderღღ Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Kan dere skrive de ned her? Skal brodere ett kjempefint bilde til datteren min, det er en liten babyengel som kneler og ber foran teddyen sin. I mønsteret så er det diktet Now i lay me down to sleep,and pray to god my soul to keep. Men jeg vil jo helst ha norsk dikt, som ligner og som er søtt og fint! Kan ikke være lengre heller siden det skal være plass til diktet Kan noen hjelpe meg?
Himmel og hav Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Nå lukker seg mitt øye Gud Fader i det høye i varetekt meg ta. Fra synd og sorg og fare Din engel meg bevare som ledet har min fot i dag.
trippeltopp Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Når jeg legger meg til hvile, tretten engler om meg står. Tvende med min høyre smiler, tvende til min venstre går, to på vakt ved hodeputen, to ved foten dessforuten, to meg dekker, to meg vekker, en meg viser alle himlens paradiser.
nourateadni Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Nå lukker jeg mitt øye, Gud fader i det høye, i varetekt meg ta! Fra synd, fra sorg , fra fare din engel meg bevare, som ledet har min fot i dag. Eg ser månen, og månen ser meg. Gud velsignar månen, og Gud velsignar meg. Gud som har oss alle kjær, se til meg som liten er. Hvor jeg meg i verden vender,¨ er jeg trygg i dine hender. Gråt og glede skifter her, du, vår Far, er alltid nær. Fager kveldsol smiler over heimen ned, jord og himmel kviler stilt i heilag fred.
nourateadni Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 jeg folder mine hender små i takk og bønn til deg. La alle barn i verden få det like godt som meg. Har en barnebønnebok dattera mi fikk i dåpen, så tok de korteste med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå