Gå til innhold

Flere med unger som hoster for tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakar hun hoster som en gal når hun kommer i senga.. Ikke så mye på dagen men sengevarmen gjør jo sitt..

Hva hjelper mot tørrhoste da?

Sover på kjølig rom..

Kan jeg stikke innom legevakta i morra å få noe? Syns så synd på henne og jeg gir ikke medisiner med en gang det er noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Synes alle barn hoster for tiden...Jenta mi hoster hele dagen og det er skikkelig slitsomt for henne, stakkars. Men det er nok bare tiden for det. Rekner med det går over snart.

Skrevet

her har pølsa samme symptomer som deg og har fått diagnosen falsk krupp, dog en mild variant. kjennetegnet er hundehoste om natten.

kaldt soverom hjelper, det samme gjør kald drikke. vi fikk efedrin av fastlegen, men har ikke gitt ham det. legen sa også at snørrkontroll kan hjelpe, når de ligger så renner snørret nedover i svelget og skaper hoste. vi har derfor kjørt på med nesespray på nattestid, slimhinneavsvellende som otrivin etc, selv om det frarådes til små barn er jeg mer komfortable med å gi ham dét enn efedrin. og det har hjulpet for oss.

god bedring!

Skrevet

Er ingen bjeffehoste og det har vart ett par dager... Må si jeg liker slimhoste bedre.. hehe..

Stakar hun vil ikke ha noe drikke heller..

Skrevet

Kanskje det hjelpe at hun sover med hodet litt høyere enn resten av kroppen. Det hjelper på min lillegutt..

Skrevet

Ja hun gjør det nå.. Men virker ikke som om det hjelper...

Leste ett kjerringråd at man skulle spise en t-skje med honning morgen og kveld..

Det er greit det så lenge barnet er over 1 år er det ikke?

Lurer på om jeg skal teste det på hu i morra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...