Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Har ei jente på 20 år til å passe mine 2 barn. Hvor mye synes dere jeg burde gi i timen? Er det forskjell på om det er på dagtid eller kveldstid?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Avhenger litt av hvilket forhold dere har til jenta kanskje? Er det en tilfeldig person, eller en dere kjenner godt? Hva sier hun selv? Altså, hva tror dere hun forventer....? Kanskje 80-100 i timen?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Er ikke slekt eller noe, bare ei som har vært utplassert i barnehagen til ungene mine. Synes det er så vansklig å bestemme en pris, for hun sier selv at hun ikke vil ha noe, og at det bare er artig. Jeg vil jo ikke at hun skal føle hun får for lite!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Er det noe fast, eller bare innimellom hun skal være barnevakt?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Det er ikke fast. Bare noen dager nå og da i helgene. Og kanskje overnatting en gang i blant..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Du får se an hvor mye du har råd til å gi da. Jeg tror jeg ville gitt opp i mot 100 kr timen, selvsagt litt mindre i timen ved overnatting. Ved overnatting pleier jeg å gi fast pris 500 kr. Og jeg gir litt mer på dag, for om kvelden sover barna mine, og min barnevakt sitter da og gjør lekser.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Ved overnatting 500kr. En kveld 300kr. Dag ca 200kr pr gang.. Ikke noe fast timepris her altså, får bra timebetalt noen ganger, og dårlig andre ganger... barnevakten er 19 år her da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå