Gå til innhold

Betaling til barnevakt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 20 år til å passe mine 2 barn.

Hvor mye synes dere jeg burde gi i timen?

Er det forskjell på om det er på dagtid eller kveldstid?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avhenger litt av hvilket forhold dere har til jenta kanskje? Er det en tilfeldig person, eller en dere kjenner godt? Hva sier hun selv? Altså, hva tror dere hun forventer....?

 

Kanskje 80-100 i timen?

Skrevet

Hvor mye hadde du forventet?

Skrevet

Er ikke slekt eller noe, bare ei som har vært utplassert i barnehagen til ungene mine.

Synes det er så vansklig å bestemme en pris, for hun sier selv at hun ikke vil ha noe, og at det bare er artig.

Jeg vil jo ikke at hun skal føle hun får for lite!

Skrevet

Er det noe fast, eller bare innimellom hun skal være barnevakt?

Skrevet

Det er ikke fast. Bare noen dager nå og da i helgene. Og kanskje overnatting en gang i blant..

Skrevet

Du får se an hvor mye du har råd til å gi da. Jeg tror jeg ville gitt opp i mot 100 kr timen, selvsagt litt mindre i timen ved overnatting. Ved overnatting pleier jeg å gi fast pris 500 kr. Og jeg gir litt mer på dag, for om kvelden sover barna mine, og min barnevakt sitter da og gjør lekser.

Skrevet

Ved overnatting 500kr. En kveld 300kr. Dag ca 200kr pr gang.. Ikke noe fast timepris her altså, får bra timebetalt noen ganger, og dårlig andre ganger... barnevakten er 19 år her da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...