Mamma_til_isabella Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Når jeg trykker forsiktig på livmoren er den øm....ikke hele tiden men innimellom...er i 15 uke... Noen som vet om dette er normalt?
LillyMy+1<3 Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Håper og tror det:) Er i uke 14, og har det slik innemellom jeg også. + at det strekker litt når jeg ler eller hoster noen gangen også. Den er sikkert øm pga at den holder på å vokse tenker jeg. Har vært på ul og der var alt normalt, så regner med at det skal være slik
Mamma_til_isabella Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2009 Ja=)Bra flere har det slik...har nettopp vært på ul jeg og og alt var perfekt=)Stikker på meg når jeg feks nyser:phehe
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 godt du spurte for det lurte jeg også på har vært på ultralyd og alt var bra, men ble bare litt bekymret!
Mamma_til_isabella Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2009 Siden vi er fler er det helt sikkert helt normalt:)Blir vel kanskje slik når ting strekker på seg og vokser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå