Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Det virker nesten slik. Bare jeg som lever med skylapper. En venninne fortalte i hvert fall at på arbeidsplassen hennes var det mer eller mindre vanlig at folk havnet i feil seng på julebord og andre seminarer. Jeg ble dårlig av alt hun fortalte, og tenke at det var en merkelig arb.plass (en slags helseinstitusjon). Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Jepp, jeg jobber i kommunen. Mye rart som skjer når kjedelige kontoransatte får på seminar og julebord ja.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 I min omgangskrets så er det vanlig . Jeg er ikke utro ,men jeg og samboeren har et åpent forhold ,men jeg har ikke benyttet meg av det enda .
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Jeg vet bare om ei som har vært utro. Hun ble skilt, men det var lenge etter. Trodde faktisk ikke det var så vanlig. Kjenner jeg blir litt redd for å stole på sambo når han går ut hvis det er så vanlig...
-Hengebuksvinet- Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Og hos oss var det veldig sterke meninger mot utroskap, folk hadde liten forståelse for utroe partnere. Nesten fanatiske holdninger, he he. Så hos oss har jeg aldri sett tendenser. (Er vel 50-60 ansatte).
May-juli07+mai09 Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 jeg vil bare si at hadde min sambo vært utro så hadde det blitt slutt... Det er ikke noen på jobben min eller i min vennekrets som har vært eller er utro, ikke som jeg vet iallefall!!!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 HI her: Jeg er selv kjedelig kontorrotte, hehe. Og har vært på seminar og julebord flere ganger. Men har nå aldri sett at kollegaer ordner seg slik. Så for meg virker det ikke så "vanlig". Uff, må være ille å ikke stole på partneren sin. Heldivis har samboer bare mannlige kollegaer. Hadde vært verre om han jobbet med noe annet. Jeg velger å tro at det ikke er vanlig.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Mannen min har vært utro, har flere kamerater som har vært utro, har tre perifere venninner som har vært utro, og vet om minst 5 på jobben som har vært utro.. så ja, tror nok det er ganske vanlig dessverre..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 Ikke vanlig overhodet i min omgangskrets. Vet ikke om noen faktisk.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #10 Skrevet 7. februar 2009 typen min har vært utro, eksen til venninen min var utro men det er vel de eneste jeg vet om.. tror ikke det er så vanlig i min omgangskrets hvertfall
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #11 Skrevet 7. februar 2009 har inntrykk av at det er ganske vanlig ja, men i noen kretser mer enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå