Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Det er jo bare ræva sanger og stygge antrekk .Fy F... så dårlig ... Og enda sitter jeg å ser på .hehe
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Så totalt enig med deg.. Blir vel å bytte kanal nå ja.. Måtte bare se på siden det var mitt barns bhg. som ble vist )
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Hehe skjønner .Har bhg svømmebasseng? HI
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Ja, eller plaskebasseng da. Kjempestas for de minste barna )
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Skulle ønske min sønn gikk i en sånn bhg ,han elsker å bade .Så jo helt konge ut da.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Ja den bhg. er kjempefin. Stor sandkasse inne har de også, det syns jeg er så kjekt når de minste barna ikke er så mye ute nå. Men det er vel sånn det blir etterhvert. For når det blir full dekning så må jo bhg. kjempe om barna.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Har du ikke sett på han med fela da, det syns jeg var skikkelig tøft, den likte jeg ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Jo ,han var tøff,eneste bra og han fortjente å gå videre .:)Søt var han også ,men alt for ung for meg .hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå