togutter-08og10 Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Vi lurte på å kjøpe en gåstol til lillegutt. Han er 7 md og kan sitte. Vi bor i en stor leilighet uten trapper og dørstokker og jeg tenkte han kunne prøve det. Noen som har erfaring med gåstoler, og evt hvilken bør jeg kjøpe?
Zitro Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Her får du vil bare pepper for å ville bruke det, men jeg har hatt det til begge mine og dem har elska det. I korte perioder om gangen er det ikke farlig....
M@mm@ til mine barn Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Nei, for det gir feil gange og skader på ryggen.
togutter-08og10 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2009 Hva er korte perioder, 10- 15 min?
Holly❄️ Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 mine unger hadde det, og storkoset seg... brukte de max 10 min av gangen... tror faktisk ikke det var ofte de satt oppi der så lenge heller.. De går helt fint nå, ingen problemer med hverken bein eller rygg... Tror det er noen som lar ungene sitte for lenge i de, og da er det ikke godt for ryggen.. Så pass godt på at de ikke blir sittende for lenge;)
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Nei., har aldri sett behovet for det.
Zitro Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Ja, det er ikke farlig. Begge mine unger er skadefri i både rygg og ben dem, selv om dem brukte gåstol. Begge gikk også selv fra 11 mnd.
Joikaboll@ Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Har hatt til alle mine 5 barn. Alle er vel like, så det er bare å kjøpe en du syntes ser fin ut. Ingen som er bedre enn noen andre. Begrens bruken så tar ikke barnet noe skade. For 15 år siden, da jeg fikk førstemann var det flere rundt oss som lot barnet tilbringe store deler av dagen i gåstolen, det finnes grenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå