OnlyMe Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 jeg vil gjøre meg litt fin for sambo når han kommer fra jobb i morgen og skulle gjerne barbert/fjernet skogen på musen for anledningen... jeg er livredd for å få røde nupper,kløe,svie, og andre ting der nede.. noen tips for en skånsom og grei måte å fjerne håret på? håper noen der ute kan redde kvelden min:)
tante grusom master of law Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Jeg bruker asan intimvask som skum når jeg barberer og får aldri nupper av det. Det er fordi den er spesielt laget for underlivet og derfor ikke irriterer. For å unngå nupper er det også smart å ta litt bomull med klorhexidin etter barberingen. Lykke til:)
tante grusom master of law Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Og du, bruk en ny høvel. Får lett nupper av sløve blad!!
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Barberer med babyolje og har på sprit etterpå.. Sånn dere ala vibratorrens.. Aldri nupper her...
fox`y Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 jeg bruker vanlig asan intimvask:) fungerer bra.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Barber aldri mothårs, særlig ikke om du ikke vanligvis barberer deg. (med vanligvis mener jeg en gang i uka eller mer) Du blir ikke hundre prosent glatt, men det blir nesten. Og du unngår mange nupper. Ny høvel, barberskum og sprit etterpå.
OnlyMe Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2009 hva hjelper mot stikking og kløe?? fins det ikke noe skånsomt som fjerner hårene uten problemer???
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Stikking og kløe kommer når hårene vokser ut igjen, selv barberer jeg en gang i uka, har ingen nupper og ikke noe kløe så lenge jeg holder den takten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå