Gå til innhold

Sex

blirjegsnartmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det?

Legen anbefaler annenhver dag.. Holder dere dere til det, strengt, eller kan dere ta hver dag hvis lysten blir stor??

Kjedelig å merke av kalenderen liksom..

Tenkte egentlig at annenhver dag er minimum - men at hver dag er ok hvis vi har lyst...

Hvordan er det med svømmerne da?

Kan det være en grunn til at de sier annenhver dag?

Synspunkt? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prøvde denne metoden denne gangen:

Skulle ha EL på lørdag og søndag.Vi hadde sex tirsdagen i samme uke samt torsdag+ lørdag og søndag hvor testen viste positiv EL.

Har IKM i morgen og skal teste da.Synes uasett det blir litt kunstig setting når man vet hva man har mest i tankene ;) Lykke til ;)

Skrevet

heihei...

Vi pleier og ha sex ca annen hver dag, gjerne hver dag akkuratt rundt el.. Men jeg trur jeg mener at jeg har hørt at sex annen hverdag er best.. for da blir mengnden mer.. Og det er bra....

Det var hvertfall det jeg har hørt...

Skrevet

jeg tester ikke etter el, så jeg aner ikke når det er..

har ikke hatt det på flere år heller - så vet jammen ikke om jeg vil kjenne det igjen :)

Vi er relativt nygift enda (1,5 år) så vi vil jo veldig ofte ;)

Satser på å følge lysten jeg - men ikke mindre enn annenhver..

Håper det klaffer!

Skrevet

Sist måned sjekket jeg absolutt ikke kalenderen. Telte ikke etter når ca. jeg skulle ha verken eggløsning eller tr. Vi hadde vel sex bortimot hver dag. Vet ikke om det finnes noen oppskrift jeg, men vi ble ihvertfall smårare av å telle, passe på hvilke dager vi måtte ha oss osv.. Føltes mye friere på denne måten og

denne gangen klaffet det! (Etter 8.pp.)

:-)

Skrevet

vi har sex hver dag, og ofte flere ganger for dagen. .

Men det e pga lyst , . . :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...