Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 greit, det er normalt at jeg må tisse OFTE (er 9+4) MEN nå har jeg plutselig hatt uhell om natta og det er skikkelig flaut. har skjedd to ganger denne uken. før våknet jeg alltid hvis jeg måtte på do. hvorfor glør jeg ikke det nå? dette kan ikke fortsette. skikkelig ubehagelig...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 har selv hatt uhell, mn da viste deg seg at jeg hadde blærebetannelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå