Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Sengehimmel har vi aldri brukt, eller jo på vogga, så den blei tatt bort når hu var tre mnd, senge kanten tok jeg vekk i dag, jenta mi er 1 1/2 år:)
Zitro Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Når han gikk fra sprinkelseng til juniorseng. Han var da 2 år og 3 mnd. Himmelen var jo lille hula hannes og sengekanten kunne det ikke falt meg inn å ta av uansett pga han lå så urolig om natta og dunka borti sprinklene hele tiden....
mamman til to gutter Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Sengehimmel har vi aldri brukt og sengekanten la han seg på hele tiden og han strakk beina over den uansett, så den tok vi vel bort når han var ca10mnd, hvis jeg ikke husker feil.
lego Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Himmel har vi aldri brukt. sengekanten brukte vi så lenge han lå i sprinkelsenga...
Raych Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Har aldri brukt verken himmel eller kant. Fikk sånn stor himmel fra taket og ned når hun flyttet på eget rom:) Da var hun 15 mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå