Gå til innhold

Når sluttet dere med...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sengehimmel har vi aldri brukt, eller jo på vogga, så den blei tatt bort når hu var tre mnd, senge kanten tok jeg vekk i dag, jenta mi er 1 1/2 år:)

Skrevet

Når han gikk fra sprinkelseng til juniorseng. Han var da 2 år og 3 mnd.

Himmelen var jo lille hula hannes og sengekanten kunne det ikke falt meg inn å ta av uansett pga han lå så urolig om natta og dunka borti sprinklene hele tiden....

Skrevet

Sengehimmel har vi aldri brukt og sengekanten la han seg på hele tiden og han strakk beina over den uansett, så den tok vi vel bort når han var ca10mnd, hvis jeg ikke husker feil.

Skrevet

Himmel har vi aldri brukt. sengekanten brukte vi så lenge han lå i sprinkelsenga...

Skrevet

Har aldri brukt verken himmel eller kant.

 

Fikk sånn stor himmel fra taket og ned når hun flyttet på eget rom:) Da var hun 15 mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...