The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Kr 500,- kjempefin når du vil høre babyens hjerte slå. Roer nervøse førstegangs mammaer. Funker fra uke 13-14. Send meg en PM:-)
gravid86 Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Hvorfor vil ikke du ha den lengre da? Funker den bra? Jeg er jo en nervøs førstegangsmamma:) hehe.
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2009 Hei :-) Jeg fødte en fin gutt i September i fjor, så jeg trenger den ikke lengre, og dersom jeg skal ha flere barn, så får jeg evt ta stilling til om jeg vil ha en ny en:-) Prisen er foøvrig redusert til 300 pluss frakt (kr65) da noen fortalte meg at den var blitt billigere siden jeg kjøpte den :-) sen meg en PM hvis du vil ha den så kan jeg postlegge den til deg p åmandag og da har du den senest onsdag.
gravid86 Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Jeg får ikke til å skrive til deg. prøv å skrive til meg først du, så kan jeg se om d går an å svare... vil gjerne ha den om det er slik at man kan høre hjertelyden godt?
Mamma_til_isabella Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Det kan jeg svare deg på=)Jeg har samme sak og hørte hjertelyden fra uke 11=)Er kjempe fornøyd....har den som lydfil på pcen hvis du vil høre så bare send meg pm:)
gravid86 Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Når jeg trykker på navnet ditt "EilertsMamma", og kommer inn på profilen så står det at nicket ditt er ~*~38_GIM_nr1_4 Trimester~*~, og det kommer ikke opp den boksen hvor man kan skrive inn en privat mld... Sånn er det ikke når jeg trykker på noen av de andre.
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2009 Da jeg var gravid, så var dette nicket mitt, men byttet til EilertsMamma når jeg hadde født og flyttet over på DinBaby. Vet ikke hva som har skjedd jeg :-) Ring meg på 97746860 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå