Gå til innhold

Noen med barn som bruker 19-20 i sko??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over et par superbillige gore tex sko i dag, og har ei venninne som har en sønn på 2 mnd. Men så ble jeg usikker på når jeg kan forvente at han bruker 19-20 i sko.....

Lenge siden dette her, minste er 4 nå.....

Det er jo forskjellig, men hvor gammelt er ditt barn som bruker 19 eller 20 i sko??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel veldig individuelt...man arver jo ofte litt i fht om foreldrene har store eller små føtter og sånn.. Men jeg vil tippe halvannet år cirka. Jeg har jente selv, og ho brukte det til ho var ca 18 mnd. Gutta er jo ofte litt større i bena kanskje...??

Skrevet

gutten min brukte vel str 19-20 da han var ca 8 mnd....:P Første skoparet hans var i str 24, da var han 1 år. Vesla ser ut til å være like stor i føttene, jeg har målt føttene hennes til str 23, og hun blir 1 år på mandag.

Skrevet

Mini er 1,5år og bruker 20. Kjøpte dem i høst og har faktisk ikke sjekket hvor store de er til han nå, men det burde jeg vel gjort... Men han tar de på uten å klage, så jeg antar at de fortsatt passer, fikk litt dårlig samvittighet nå, så jeg skal se i morgen om de fortsatt passer. Tror forresten at han har mindre føtter enn mange andre på samme alder i barnehagen.

Skrevet

Ja, som jeg ser, veldig forskjellig. Får håpe at han får brukt de da, gav 25 kr for et gore tex par som hadde kosta 699,- , så kunne ikke la vær å kjøpe!!

Skrevet

Gutten min var vel str 20 ca når han var 9-10 mnd kan jeg tenke meg. Hans første skopar var i str 21 og da var han 13 mnd gammel. 16 mnd nå og bruker 22.

Skrevet

Ny rekord her:) snuppa er 2,5 år og bruker 20 i sko... men hun er prematur og bruker 86 i klær.

Skrevet

til 25 kr ja! Oj, det var billig!

Dersom du ikke får brukt de, kan du jo legge de ut på finn.no til 100 kr, så tjener du kanskje 50 kr :)

Skrevet

Jenta mi er 14 mnd og bruker str 20 i sko nå.

Skrevet

Tulla vår har str 22 i vintersko, men 20-21 i innesko/pensko. Hun er 13 mnd imorgen.

Det varierer jo litt, men 1 år pluss minus...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...