Gå til innhold

Og da er det bare å begynne på neste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem i dag med verdens fineste lille prinsesse. Ho blei født 3/2-09 kl 15.23.( Fødselen varte i 16,5 timer). Var 3830g og 51 cm lang.

Begynnte å time mellomrom mellom det jeg først trodde var kynnere kl 23 natt til tirsdag. Var da 20 min mellom. Ringte legen kl 0200. Ambulansebåten kom etter ca 20 min.(Bor på ei øy). Tok den inn til fastlandet og der møtte ambulansen oss. Etter en times tur i den, der riene komm stadig tettere, var vi framme på sykehuset kl ca 0430. Ble sjekka og hadde da 3 cm åpning og rier med 10 min mellom. Fikk et rom og sov litt. Sto opp i 8 tiden og begynnte å tråkke i gangene, åpningen var fremdeles bare 3 cm. Frustrerende, men har så lang reisetid at vi slapp å bli sendt hjem. Kl 12 bestemte de seg for å ta vannet. Hadde da 6 cm åpning og var rimelig sliten. Riene var fremdeles alt for korte og med 5 min mellom. kl 1400 satte de drypp som skulle øke intensiteten. Og da ble det fart på sakene skal jeg si. Og vondt... Fikk tilslutt lagt meg på siden på fødebenken og endelig fikk jeg trykke. Etter 40 min med trykkrier kom ho endelig ut. Kl 15,23. Sitter nå her med denlille tulla vår ved siden av meg. Koooser oss masse. Kommer forhåpentlig inn igjen på disse sidene en gang om ikke så alt for mange mnd. Planlegger to tette hehe.

Lykke til til resten av dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, da må dere kose dere masse fremover med den lille prinsessa. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...